Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب الدین صابونچی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اعلام این مطلب افزود: این هشت باشگاه تخصصی جدید بر اساس توانمندی ها و علائق اعضا جوان و فعال سازمان جوانان جمعیت هلال احمر راه اندازی خواهند شد تا این جوانان فعال عضو این سازمان بتوانند برنامه های خود را در حوزه های مورد علاقه خود تعریف کرده و ایده پردازی و چرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با راه اندازی این باشگاه های تخصصی جوانان عضو شده می توانند هم به هلال احمر در ترویج روحیه بشردوستی، ایثار، تعاون، سازگاری اجتماعی و مسئولیت پذیری کمک کنند و هم مسیرهای شغلی خود را در آینده پیدا کنند.

وی ادامه داد: در گام نخست راه اندازی این هشت باشگاه تخصصی تحت عناوین «جوانان قرآنی»، «دوستداران محیط زیست»، «سلامت یاران»، «حامیان سلامت روان»، «فعالان رسانه و فضای مجازی»، «جوانان ورزشکار»، «کارآفرینان» و «فرهنگ و هنر، جوانان مستعد و توانمند در این حوزه ها شناسایی شدند و البته زمینه اینکه تعداد این باشگاه های تخصصی در آینده ای نزدیک اضافه شود، وجود دارد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر توضیح داد: جوانان مستعد و توانمند مسئول راه اندازی این باشگاه ها روز یکشنبه ۲۳ تیر ماه به یمن ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، طی جلسه ای ابلاغ های خودشان را دریافت کردند.
صابونچی اضافه کرد: همچنین مقرر شد مسئولین باشگاهها در ابتدا ضمن مشورت و همفکری با یکدیگر و سایر اعضای توانمند در این حوزه ها، نسبت به تهیه شیوه نامه اجرایی عضویت و راهبری باشگاهها تا پایان مرداد ماه اقدام و همزمان نیز با رایزنی و ارتباط با استانها نسبت به جذب اعضای باشگاه اقدام کند.
وی تصریح کرد: در این باشگاهها نوجوانان و جوانان از هر کانونی می توانند در یک یا چند باشگاه عضو شده و فعالیت کنند.
«سازمان جوانان هلال احمر نهادی مردمی و تخصصی در امور جوانان است که با انجام مطالعات راهبردی در زمینه اصول، اهداف و ارزش های نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، برای ارائه خدمات آموزشی، هدایتی و تربیتی جوانان را جذب، توانمند و در قالب تیم های ورزیده سازماندهی می کند تا بتوانند از طریق انجام فعالیت های خداپسندانه، بشردوستانه، امدادی، عام المنفعه و داوطلبانه با دیگران تعامل و امور خود و جامعه را به شکل موثر اداره و هدایت کنند.»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جوانان جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | گرفتار شدن ۴ نفر در سیلاب | امدادگران هلال احمر به داد آنها رسیدند

دریافت 2 MB کد خبر 845359 برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان هلال احمر

دیگر خبرها

  • ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • ببینید | گرفتار شدن ۴ نفر در سیلاب | امدادگران هلال احمر به داد آنها رسیدند
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان