Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ولی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک و نیم میلیارد ریال از این کمک ها، خدمات حمایتی، دارویی، معیشتی و مشاوره و کمک به آسیب دیدگان حوادث و ۵ میلیارد ۶۴۰ میلیون ریال آن در راستای اجرای طرح فرشتگان رحمت، نیابت، ویزیت رایگان است.

وی با بیان اینکه این کمک ها با مشارکت داوطلبان و خیران جمع آوری و هزینه شده، افزود: این کمک ها در قالب طرح های مختلف در اختیار نیازمندان، خانوارهای کم برخوردار مناطق محروم و بیماران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر با ۳۶ سازمان مردم نهاد (NGO) برای کمک و مشارکت در فعالیت های بشردوستانه در گیلان تفاهمنامه همکاری دارد که در هنگام اجرای طرح های جمعیت از جمله کاروان سلامت ، ویزیت رایگان و طرح های حمایتی اعضای این سازمان با جمعیت همکاری می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه جمعیت هلال احمر گیلان تاکنون، یکصد و ۷۰ خانه هلال در سراسر استان راه اندازی کرده، تصریح کرد: جذب و آموزش اعضا برای ارتقای دانش امدادی و افزایش آگاهی مردم در سطوح مختلف با مدیریت داوطلبانه است و داوطلبان و خیران با این خانه های هلال ارتباط مستقیم دارند.

ولی پور اظهار داشت: هلال احمر گیلان، دارای بیش از ۱۰ هزار داوطلب در چهار گروه حمایت، مشارکت، هدایت و مهارت است که هر گروه با توجه به توانایی خود در یکی از گروهها سازماندهی و با جمعیت هلال احمر استان همکاری می کند.

بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۴ هزار و ۱۷۲ عضو جوان و بیش از هشت هزار و ۶۳۳ داوطلب با جمعیت هلال احمر گیلان همکاری می‌کنند.‌

۷۲۸۶ /‏۶۰۳۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت:با تلاش تیم غواصی و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان پیکر جوان غرق شده خرم‌آبادی پس از ۱۳ روز در رودخانه سزار محل ایستگاه قطار ۵۰۱ راه آهن از آب گرفته شد.

محمد قدمی افزود:روز ۲۱ فروردین ماه امسال جوانی ۱۷ ساله به قصد شنا وارد رودخانه سزار در آبشار بیشه می‌شود که پس از شیرجه زدن و برخورد با سنگ کف رودخانه اسیر جریان آب شده و غرق می‌شود.

منبع: صدا وسیما

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد