Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 20 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان و دستگیری 6 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در ابهر خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشف سوخت قاچاق در زنجان اظهار کرد: یک کامیون تانکردار حامل 20 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در اتوبان زنجان- قزوین به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند.

وی بیان کرد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده، در بازرسی از آن 20 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به توقیف خودرو خاطر نشان کرد: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

وی در ادامه از کشف آلات و ادوات مصرف مواد مخدر در ابهر افزود: تعدادی آلات و ادوات مصرف و فروش مواد مخدر همچنین قمه و چاقو کشف و در این راستا نیز 6 نفر دستگیر شدند.

سردار جهانبخش بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان از فعالیت 6 نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات خود دریافتند این متهمان مقدار قابل توجهی از آلات و ادوات مصرف و فروش مواد مخدر، قمه و چاقو را جاسازی کرده اند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه عملیات دستگیری این متهمان آغاز و تیم ویژه ای از پلیس مبارزه با مواد مخدر به مخفیگاه متهمان اعزام شدند خاطر نشان کرد: مأموران موفق شدند در بررسی از مخفیگاه این متهمان آلات و ادوات مصرف و فروش مواد مخدر، قمه و چاقو را کشف کنند.

وی تصریح کرد: این متهمان دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول

سرهنگ حسین نوروزی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی برتخریب خودرو‌های شهروندان توسط چند نفر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند و مشخص شد ۳ نفر جوان که فاقد تعادل رفتاری بودند اقدام به تخریب شیشه‌های ۴ دستگاه خودروی پارک شده شهروندان کرده که با مشاهده ماموران متواری شدند.

سرهنگ نوروزی با اشاره به اینکه ۲ نفر از متهمان با اشراف اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی دستگیر شدند، گفت: متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد شرارت بوده که در این راستا با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • از توقیف تریلی با حمل یک تن شیشه تا کشف ۷۰۰ کیلوگرم هروئین
  • باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان