Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@03:55:35 GMT

انفجار در جنوب سوریه سه کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۹۶۳۸

به گزارش فارس، منابع خبری سوری ظهر امروز چهارشنبه از وقوع یک انفجار در استان درعا واقع در جنوب این کشور خبر دادند.

شبکه «الاخباریه» اعلام کرد که این انفجار در جاده «المفطره-الیادوده» در اطراف شهر درعا رخ داده است.

برخی از منابع خبری سوری در ادامه خبر دادند که تروریست‌ها یک خودروی نظامی را در مسیر مذکور منهدم کرده‌اند و انفجار نیز معلول حملات تروریست‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«رادیو شام» در همین ارتباط، گزارش کرد که تا کنون، در پی این انفجار سه نفر کشته و چند نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

منابع خبری معارض سوری هم مدعی شدند که تروریست‌ها در درعا، یک اتوبوس نظامی متعلق به لشکر چهارم ارتش سوریه را هدف قرار دادند.

پایگاه خبری «اباء» -وابسته به گروه تروریستی جبهه النصره- ادعا کرد که در جریان این انفجار، پنج نفر از نیروهای ارتش سوریه کشته شده‌اند؛ ادعایی که هنوز توسط مسئولان رسمی سوری تأیید نشده است.

درعا در اواسط تیر ماه 1397 به کنترل ارتش سوریه در آمد و گروه‌های مسلح در ازای تحویل سلاح‌های سنگین و سبک، جنوب سوریه را ترک کرده و ارتش این کشور وارد مناطق تحت کنترل آن‌ها شد.

شهر درعا، از اولین شهرهایی بود که هشت سال پیش صحنه آشوب و هرج و مرج شد و روند وقایع این شهر به مناطق دیگر سرایت کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند

چندی پیش گروهک تروریستی «جیش الظلم» جهت دریافت کمک مالی، درگاه رمزارزی در کانال رسمی خود درج کرد که در ادامه کانال‌ها و گروه‌های اسرائیلی جهت حمایت مالی از این تروریست‌ها درگاه رمزارز را با این متن بازنشر کردند: «این کیف پول الکترونیکی متعلق به مبارزان آزادی در برابر تروریست‌های جمهوری اسلامی ایران است و در داخل ایران با آنها مبارزه می‌کند؛ تا جایی که می‌توانید از آنها حمایت کنید.»

حالا دیگر به‌طور مستند می‌توان گفت این گروهک تروریستی که فعالیت‌های آنها متمرکز در جنوب شرق کشور است و در اقدامات آنها ردپای حمایت رژیم صهیونیستی به‌وضوح مشاهده می‌شود، کاملاً مورد حمایت رژیم کودک‌کش قرار دارد.

پیش از این نیز در هفته‌های اخیر رسانه اسرائیلی «ترور آلارم» با انتشار پستی از تروریست‌های جیش الظلم اعلام حمایت کرد.

گروهک موسوم به جیش العدل که خود را مدافع حقوق مردم بلوچستان معرفی می‌کند، پس از آنکه با واکنش منفی افکار عمومی مردم نسبت به جنایات اخیر در شهرستان‌های چابهار و راسک واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان مواجه شد، برای توجیه جنایات خود در بیانیه‌ای «جلوگیری از توسعه سواحل مکران» را علت اقدام خود خواند؛ هدفی که حالا به‌وضوح ضدیت این گروهک را با مردم منطقه عیان کرده است.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • حزب‌الله لبنان یکی از مقرهای فرماندهی صهیونیستی را موشک‌باران کرد
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت