Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:53:18 GMT

سرقت در پوشش متکدی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۹۶۷۸

سرقت در پوشش متکدی

فرمانده انتظامی شهرستان همدان روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از یک واحد صافکاری در یکی از مناطق شهر همدان و ارجاع پرونده به واحد تجسس کلانتری ۱۷ مریانج، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

سرهنگ جمشید باقری افزود: صاحب مغازه در بررسی‌ها عنوان کرد که هنگام ظهر و پس از صرف ناهار در داخل مغازه در حال استراحت بودم که پس از بیدار شدن از خواب متوجه شدم ۵۰ عدد از آچار آلات داخل صافکاری به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حالی که مأموران واحد تجسس در حال رسیدگی به پرونده این سرقت بودند در ساعت ۵ عصر روز گذشته (۲۵ تیرماه) گزارش سرقتی مشابه از یک مغازه تعویض روغن اعلام و مأموران برای رسیدگی در محل سرقت حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: در بررسی‌ها مشخص شد که این سرقت هم به شیوه سرقت قبلی و زمانی که صاحب تعویض روغنی داخل مغازه خود در حال استراحت بوده اتفاق افتاده است.

سرهنگ باقری افزود: با بکارگیری شگردهای پلیسی و بررسی دوربین‌های مدار بسته اطراف محل سرقت‌ها چهره سارق شناسایی و در همان حوالی محل سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی گفت: متهم که دارای ۴ فقره سابقه سرقت داخل خودرو بوده در بازجویی‌های فنی و تخصصی به هشت فقره سرقت از تعمیرگاه‌های شهر همدان با همدستی دوستش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: متهم برای انجام سرقت ابتدا در پوشش متکدی به تعمیرگاه‌ها مراجعه کرده و با بررسی وضعیت مغازه و اطمینان از اینکه فاقد دوربین مدار بسته است در فرصتی مناسب هنگامی که صاحب تعمیرگاه در خواب بود وارد مغازه شده و لوازم و ابزار با ارزش آنها را سرقت می‌کرد.

سرهنگ باقری بیان کرد: با تلاش مأموران همدست این سارق که راننده یک وانت پیکان بوده و متهم را در سرقت‌ها همراهی و پشتیبانی می‌کرد بازداشت شد و تمامی مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه در حال تحویل به آنها است.

۷۵۲۶/‏۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکدی گری سرقت همدان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ هادی نجفی صالح گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ و اعلام یک فقره سرقت از یک فروشگاه زنجیره‌ای در شهرک فرهنگیان، مراتب جهت دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۹ فرهنگیان با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته شخصی را در این خصوص شناسایی کردند و با تلاش ماموران، متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: متهم پس از اعتراف به ۱۰ فقره سرقت انواع مواد غذایی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر، جهت بررسی بیشتر تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ هادی نجفی صالح افزود: از همشهریان خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

دیگر خبرها

  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • ۸ سکانس از مزه شیرین کارآفرینی که «ترین» شد؛ از «خر زورو» و شراکت با دایی‌جان تا تعیین نقشه راه تحول دیجیتال
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد