Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، انتشار یک توییت نژادپرستانه جدید از دونالد ترامپ با واکنش جدی هالیوودی‌ها روبه رو شده است. توییت‌های ترامپ که آخر هفته خطاب به چهار نماینده زن کنگره منتشر شد، موجب واکنش چهره‌های مشهور هالیوود شده است.

ترامپ در توییت خود چهار زن رنگین‌پوست نماینده کنگره را مخاطب خود قرار داد و به آنها گفت به همان کشورهایی که از آنجا آمده‌اند برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این چهار زن نماینده، سه زن متولد آمریکا هستند.

در حالی که چهار زن رنگین پوست نماینده کنگره به سیاست‌های مهاجرتی ترامپ انتقاد کرده بودند، این سخنان ترامپ با واکنش‌های وسیعی روبه‌رو شده است.

در پاسخ به این گفته‌های ترامپ، کریس اوانز بازیگر فیلم «انتقام جویان: آخر بازی» نوشت: این نژادپرستی است. تنها چیزی که در عمل بدتر از نژادپرستی و نفرت‌پراکنی است این است که از آن استفاده کنی تا کیش شخصیت سیرنشدنی خودت را تغذیه کنی.

جانل مونائه خواننده هم از ترامپ به عنوان نژادپرست دیوانه یاد کرد که می‌تواند یک نفر را در توئیتر بکشد و همه تلاشش ایجاد تفرقه بین مردم است. وی نوشت: همه‌مان باید با هم کار کنیم تا به این دیوانه پاسخ بدهیم.

راب راینر کارگردان نیز نوشت: غیرقابل انکار است که ترامپ یک نژادپرست است. اگر شما از او حمایت می‌کنید پس شما هم دارید از نژادپرستی حمایت می‌کنید. در این دوره زمانی در تلاش برای دست یافتن به روح ملتمان، باید همه‌مان دست به انتخاب بزنیم. یا نفرت او را پذیرا شویم و یا با گناه بجنگیم. بشریت بین این توازن در نوسان است.

آرنولد شوارتزنگر فرماندار سابق کالیفرنیا و بازیگر مشهور فیلم‌های اکشن هم با انتشار بیانیه‌ای که در «پولیتیکو» منتشر شد درباره توییت ترامپ نوشت: من این آخر هفته دروغین، غیرمنصفانه و ضدآمریکایی واقعاً ناامید شدم.

وی در ادامه افزود: این نفرت‌انگیز، خشن و تفرقه‌برانگیز است. آمریکا همیشه به شما می‌گوید به کجا برسید نه اینکه از کجا آمده‌اید. این همان چیزی است که مایه افتخار من و میلیون‌ها آدم دیگری است که به اینجا کشیده شده‌اند تا با مشارکت خود آمریکا را به بزرگترین کشور دنیا برای واقعی کردن رویاهایمان بدل کنیم.

وی در ادامه نوشته: ممکن است از نظر سیاسی با هم موافق نباشیم – و از من بشنو که مخالفت‌های زیادی با این سیاست‌ها می‌بینم- اما حمله شخصی نباید داشته باشیم.

شوارتزنگر در ادامه یادآور شده که اگر ترامپ یک روز به رزن گاردن می‌رفت تا ببیند مردم چه نظری دارند سعی می‌کرد تا از این پس رئیس جمهور آمریکا باشد نه دونالد ترامپ.

وی افزوده است: می‌دانم این کار آسان نیست و می‌دانم این شغل از تو بزرگ‌تر است و به همین دلیل اکنون زمان آن رسیده که به جای تفرقه انداختن بین مردم به آنها اعتماد کنی و اعتماد آنها را جلب کنی.

استیون کولبرت نیز که مجری شوهای شبانه است گفته است: باید از این زنان در برابر حمله نژادپرستانه دفاع کنیم و این مشکل بزرگی است.

جیمی کیمل هم در برنامه شبانه‌اش در پاسخ به صحبت‌های ترامپ که خواسته است این زنان از کشور بروند، گفت پس وقتش رسیده که ملانیا ترامپ هم سوار هواپیما بشود و کشور را ترک کند.

ایوا دوورنی کارگردان هم با انتشار عکس این چهار زن نوشت: درود بر این زنان. درخشان بمانید. کار کنید و بزنید در گوش این سردسته نژادپرست‌ها و همه دارو دسته‌اش. با هم بمانید. سالم باشید و ما را سراسر غرور کنید.

کد خبر 4668945

منبع: مهر

کلیدواژه: تظاهرات ضد ترامپ آرنولد شوارتزنگر هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد

به گزارش خبرآنلاین، رسانه آمریکایی گزارش داد دیدار «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با «خاویر میلی» رئیس‌جمهور آرژانتین، خشم کاخ سفید و «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را به همراه داشته است.

میلی و ترامپ در حاشیه «کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران» در ماه فوریه با یکدیگر دیدار کردند و مسئولان تبلیغاتی ترامپ تصاویر این دیدار را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا؛ خبرگزاری آکسیوس به نقل از دو مقام آگاه گزارش داد ملاقات میلی و ترامپ از قبل برنامه‌ریزی نشده بود؛ بلکه پس از ورود رئیس‌جمهور آرژانتین به واشنگتن، مسئولان این کنفرانس به او اعلام کردند ترامپ قصد دارد قبل سخنرانی‌اش، با وی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، مسئولان وزارت خارجه آمریکا از این دیدار که در سال انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد، متعجب شدند. همچنین آکسیوس گزارش داد سفیر آمریکا در آرژانتین بعدها درباره این دیدار در یک نشست خصوصی به وزیر خارجه آرژانتین گلایه و اظهار کرده است که کشورهای خارجی نباید در انتخابات آمریکا مداخله کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امسال در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و از حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ و از حزب دموکرات جو بایدن رقبای اصلی این انتخابات محسوب می‌شوند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898431

دیگر خبرها

  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد