Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی آذران در وصیت‌نامه خود آورده است: جبهه جای عاشقان حسین(ع) است؛ شهادت من روز عروسى من است و لباس‌هاى خونين من لباس‌هاى دامادى من.به گزارش بلاغ،«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید هادی آذران

شهید هادى آذران در تاریخ یکم اسفند‌ماه سال 44 در همدان به دنیا آمد. وی در جبهه بر اثر درگیرى مستقیم با دشمن در تاریخ 23 اسفندماه سال 62 به شهادت رسید.

آنچه می‌خوانیم بخشی از وصیت‌نامه شهید است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود بر امام زمان (عج) سلام بر خمینى کبیر این مرد آزادى‌بخش مستضعفین جهان و رحمت بیکران خدا بر تمام شهیدان اسلام از کربلاى حسینى تا کربلاهاى جنوب و غرب کشور ایران؛ من هادى آذران وصیت‌نامه خود را نزد امام عزیز و خانواده محترم با چند کلمه از سخنان امام شروع می‌کنم.

ملتى که شهادت دارد اسارت ندارد. (امام خمینى)

خدمت پدر و مادرم سلام بعد از سلام سخنان خود را با مادرم شروع می‌کنم. مادرم من اول جوانى  عاشق حسین شدم؛ مادر جبهه جاى عاشقان حسین(ع) است اگر من شهید شدم مادر جان گریه نکن فقط بگو من پسرم را در راه حسین(ع) و على اکبر حسین (ع) دادم فداى تو شوم مادرم.

 پدرم شما را به حسین بن على (ع) قسم مى‌دهم که مرا حلال کنید. خواهرم مانند زینب صبر کن اگر تو داغ یک برادر مى‌بینى زینب داغ چهار برادر دیده است، مانند زینب استوار باشید برادرانم اسلحه من بر زمین نیفتد. برادرانم از تمام دوستان من حلالیت بگیرید، امام را تنها نگذارید، نماز جماعت بخوانید.

از خداى یکتا مى‌خواهم که مرا به على‌اکبر حسین(ع) ببخشد و از گناهان من صرفنظر کند... مى‌خواهم بروم به طرف خدا و امام زمان(عج) و مى‌ترسم دیر شود.

در آخر مى‌گویم هیچ کس براى من گریه نکند چون شهادت من روز عروسى من است و لباس‌هاى خونین من لباس‌هاى دامادى من است.

خدایا خدایا ترا به جان مهدى تا انقلاب مهدى حتى کنار مهدى خمینى را نگهدار.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست

ایسنا/آذربایجان شرقی حاجیه خانم لعیا ابراهیم پور دخانی مادر شهیدان والامقام محمدباقر و مرتضی خانمحمدی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

این مادر شهیدان پس از تحمل سال‌ها رنج فراق فرزندانش، شامگاه دیروز، سه شنبه در سن ۸۲ سالگی و در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) تبریز دارفانی را وداع گفت و به ارواح مطهر شهدایش پیوست.

پیکر این مادر فردا، پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح در میدان مراسمات وادی رحمت تبریز تشییع و در قطعه والدین شهدای این آرامستان به خاک سپرده می‌شود. مجلس شام غریبان آن مرحومه نیز همان روز در مسجد شهید آیت الله مدنی(ره) واقع در ایستگاه شکلّی خیابان شمس تبریزی منعقد می‌شود.

گفتنی است؛ شهید محمدباقر خانمحمدی متولد ششم تیر ۱۳۴۶ تبریز بود. او در حالی که دانش آموز بود، عازم جبهه شد و سرانجام بیست و چهارم مرداد ۱۳۶۱ در پاسگاه زید به شهادت رسید. برادرش، مرتضی هم که در بیست و هشتم فروردین ۱۳۵۰ به دنیا آمده بود، به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و بیست و ششم تیر ۱۳۶۷ به فیض شهادت نائل گشت. مزار مطهر هر دو شهید والامقام در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز واقع است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جبهه مقاومت با منطق امام حسین (ع) پیروز می‌شود/ تمام دنیا از مظلومان فلسطین حمایت کنند
  • مادر شهیدان حسین و مهدی با خدا قمصری درگذشت
  • روایتی از زندگی شهید لشنی از شهدای لرستان
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه خطاب به شهید مدافع حرم
  • برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست
  • سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت»
  • روایت نور؛ از ابتدا تا انتهای سفر عاشقی به کربلای ایران