Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امین فخر پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته تأمین اجتماعی در جمع اصحاب رسانه بیان داشت: تأمین اجتماعی یک مفهوم تاریخی اجتماعی است لذا بر این اساس می‌توان گفت تأمین اجتماعی یک حق همگانی مبتنی بر مشارکت مردم است.

مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی استان کرمان گفت: در استان کرمان سازمان تأمین اجتماعی در دو حوزه بیمه و درمان خدمات ارائه می‌شود در حوزه درمان مستقیم در مراکز ملکی شامل بیمارستان پیامبر اعظم (ص)، غرضی سیرجان، امام علی زرند و در حوزه درمان غیرمستقیم مستقیم درمانگاه‌ها ارائه خدمت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخر با اشاره به اینکه در حوزه درمان غیرمستقیم ۱۴ درمانگاه داریم، ابراز داشت: تأمین اجتماعی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان در سال به مردم ارائه خدمات می‌کند که از این مبلغ ۳۲۰ میلیارد تومان در مراکز ملکی و ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه درمان غیر مستقیم هزینه می‌شود.

وی یادآور شد: در حوزه درمان مستقیم سالانه چهار میلیون و ۷۰۰ هزار بار مراجعه سرپایی، ۶۳ هزار مورد بستری و ۱۰ هزار زایمان در مراکز ملکی تأمین اجتماعی در استان داریم.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان کرمان گفت: حدود ۸.۵ میلیون بار مراجعه بیمار به این مراکز درمانی غیرمستقیم و ۱۱۱ هزار بستری را شاهد هستیم.

فخر به برنامه‌های مدیریت درمان اشاره و تصریح کرد: در جهت بهبود نظامات مدیریتی سعی کردیم با استقرار استانداردهای مهم ۲۰۰۲ و شرکت در پروژه‌های ملی در این جهت گام برداریم.

وی افزود: ما در راستای بهبود و کیفیت خدمات پنج محور را پیش رو قرار داریم اول به دلیل حجم مراجعات و تراکم بیماران همکاران ما ممکن است تحت فشار قرار بگیرند لذا بحث خوش رویی را در دستور کار داریم.

فخر گفت: در محور دوم توسعه محور نظام ارجاع الکترونیک و درمان غیر مستقیم که یک زیرساخت مهم است، محور سوم مدیریت بهره‌وری و ارتقا سیستم درمان بحثی است که در شرایط فعلی تحریم مهم است، بحث ارزشیابی محور چهارم و محور پنجم توسعه طرح‌های عمرانی است.

مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی استان کرمان بیان داشت: علی‌رغم کمبود اعتبارات در حال حاضر ۱۴ طرح را در مراکز درمانی دنبال می‌کنیم از جمله درمانگاه راور با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، ساخت مرکز درمانی رفسنجان نیز در دستور کار است.

کد خبر 4668924

منبع: مهر

کلیدواژه: تامین اجتماعی بیمه تامین اجتماعی حوزه بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: نائین یکی از شهرستان‌های مهم به لحاظ انتظامی برای استان اصفهان است و این شهرستان باید به عنوان پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و مرکز کشور به وظیفه ذاتی خود عمل کند.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی‌فرد امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان نائین اظهار کرد: نائین صرف نظر از برخی موضوعات اجتماعی، اقتصادی و امنیتی که دارد یکی از شهرستان‌های مهم برای انتظامی استان اصفهان است و این شهرستان باید به عنوان پیشانی تأمین کننده امنیت مرکز استان و مرکز کشور با حساسیت‌هایی که در حوزه تردد اشرار، قاچاقچیان مواد مخدر و همچنین در حوزه کنترل محورهای مواصلاتی دارد، به وظیفه ذاتی خود عمل کند و از گذشته این شهرستان مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی افزود: امنیت یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه بشری و شرط اصلی داشتن یک زندگی سالم اجتماعی است و تحقق یک امنیت پایدار اجتماعی علیرغم مشارکت تمام آحاد جامعه و دستگاه و مسئولان، مدیون پلیس هوشمند، مقتدر و با کفایت است که دغدغه او پاسداری از جان، مال، ناموس و آبروی انسان‌ها است و در این حوزه از هیچ کوششی حتی جان خود دریغ نمی‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه از اصلی‌ترین ارکان حفظ نظم و امنیت در نظام اسلامی فراجا است، خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی، روحی و روانی در جامعه از مهم‌ترین مسئولیت‌های نیروی انتظامی است و فراجا با توسعه رویکرد جامعه محوری خود و تربیت پلیس هوشمند در تراز انقلاب اسلامی، داشتن رأفت، رحمت و مهربانی در مقابل مردم و برخورد قاطع، خشن و بدون اغماض با مجرمان و جلب اعتماد عمومی در جهت تأمین نظم و امنیت به خوبی توانسته از حوادث گذشته، تهدیدات اخیر با اقتدار، سعه‌صدر، خویشتن داری و با همراهی مردم و مسئولان با اقتدار و تدبیر عمل می‌کند.

هاشمی‌فرد ادامه داد: امنیت یک مقوله تحقیقاتی و لسانی نیست و وجود امنیت را باید خود مردم احساس کنند که به لطف خدا این چنینی است و امروز کارآمدی، توانمندی و اقتدار بر هیچکس پوشیده نیست چرا که با گستردگی حوزه مأموریتی و پراکندگی سرزمینی و حضور در دورترین نقطه و مکان به فعالیت امنیت بخش خود در جهت آسایش و امنیت عمومی می‌پردازد.

وی با اشاره به تهدیدات دشمن تاکید کرد: امروز دشمن در حوزه جنگ سخت به علت توانمندی بالای نیروهای مسلح و فرزندان انقلاب به مصداق عملیات وعده صادق، توان رویارویی و مقابله را ندارد و با معطوف شدن به حوزه جنگ نرم با هدف قرار دادن اصل دین با ترویج بی بند و باری، فساد، فحشاء، کشف حجاب، زدودن غیرت دینی از مردان و زنان و اشاعه فحشاء به دنبال ایجاد ناامنی روانی و سلب آسایش و امنیت عمومی به دنبال تحقق اهداف پلید خود است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح نور در سطح کشور و سطح استان اصفهان گفت: صرف نظر از اقدامات گذشته، بنا بر تدبیر فرمانده کل و فرمان رهبر انقلاب در چندین سخنرانی اخیر، اجرای طرح نور به منظور مقابله با بی‌حجابی و کشف حجاب و ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در سطح کشور و به تناسب در سطح استان اصفهان به اجرا گذاشته شده است.

هاشمی فرد ادامه داد: با قاطعیت تمام و برخورد محکم با هنجار شکنان و در حوزه سرزمینی آغاز شده که بازتاب بسیار خوبی داشته و باعث زدودن آثار کثیف ناهنجاری‌های اخلاقی در سطح شهرستان‌ها و سطح استان هستیم.

وی با اشاره به اقدام قاطع فراجا در برخورد با قاچاقیان مواد مخدر، کالا، ارز، سلاح و اتباع غیرمجاز تاکید کرد: مطمئن باشید هیچ مجرمی در هیچ سطحی، نقطه امنی برای جولان خودش در استان اصفهان نخواهد داشت و به مصداق این سخن، آمار و عملکردی است که در سطح استان به پاس زحمات شبانه روزی خادمین ملت در انتظامی استان اصفهان شاهد هستیم.

به گزارش ایمنا، در این مراسم احسان بدیعیان به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان نائین معرفی و از زحمات هادی کیان مهر تقدیر شد. کیان مهر مدتی پیش به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه معرفی شد.

کد خبر 745476

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • پروتزهای بومی مفصل زانو و لگن نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • بیماری هموفیلی قابل کنترل است
  • انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی
  • افزایش ۱۲ درصدی مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی زنجان
  • مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان ۱۲ درصد افزایش یافت