Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@01:55:27 GMT

پرسپولیس آخرین هموطن برانکو را اخراج می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۰۰۲۲

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات باشگاه پرسپولیس در یک قدمی خروج از جمع پرسپولیسی‌ها قرار دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، لیست بزرگسال پرسپولیسی‌ها با حضور ۱۸ بازیکن پر شده است و این باشگاه برای خرید یک بازیکن برای خط حمله‌ خود نیاز دارد یک بازیکن را از این لیست کنار بگذارد.

شنیده می‌شود بوژیدار رادوشویچ گزینه‌ اول پرسپولیسی‌ها برای کنار گذاشتن از لیست بزرگسال است، با توجه به قرارداد ۲ ساله‌ او با باشگاه و مبلغ ۲۰۰ هزار دلاری که برای هر فصل باید به او پرداخت شود، توافق با این دروازه‌بان کروات در اولویت باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان پایتخت برای اینکه دغدغه‌ای در صورت فسخ قرارداد با رادو نداشته باشند، امیرحسین بیات را در روز‌های گذشته به خدمت گرفته‌اند. البته بیات تجربه‌ رادو را ندارد و مشخص نیست می‌تواند در صورت رفتن رادو از پرسپولیس ذخیره‌ مطمئنی برای بیرانوند باشد.

امروز بخشی از مطالبات رادو هم پرداخت شد و به نظر می‌رسد که مسوولان باشگاه در پی فسخ قرارداد با این بازیکن هستند. با این حال برخی اطرافیان باشگاه معتقدند این بازیکن ذخیره مطمئنی برای بیرانوند است و با رفتن او تیم دروازه‌بان دوم مطمئن نخواهد داشت.

پرسپولیسی‌ها اگر نتوانند راهی برای کنار گذاشتن رادوشویچ پیدا کنند، مجبور می‌شوند از بازیکنان دیگر لیست بزرگسال برای خروج از باشگاه استفاده کنند. مهدی شریفی و حسین ماهینی دیگر بازیکنانی هستند که به لیست خروج پرسپولیس نزدیکند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرسپولیس رادوشوویچ تابناک ورزشی محاکمه نجفی محمدحسن صادقی مقدم پروپیچ رمزارز شورایاری ها میترا استاد علیرضا دبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند، اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد

تعدادی از این بازیکنان در گفتگو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آن‌ها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قرارداد‌های فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود، اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

دیگر خبرها

  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت