Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته تأمین اجتماعی بیان داشت: سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور مشغول به ارائه خدمت به هموطنان است.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی بالغ بر ۴۲ میلیون نفر را تحت پوشش قرار داده است همچنین بیش از سه میلیون خانوار مستمری بگیر این سازمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تأمین اجتماعی استان کرمان گفت: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارفرما در سازمان تأمین اجتماعی مشغول به کار هستند که به عنوان بزرگترین شریک اجتماعی در کشور فعالیت می‌کنند.

حسینی اظهار داشت: استان کرمان یک میلیون و ۴۷۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار داده است.

وی یادآور شد: در استان بیش از ۵۰ هزار کارفرما در تأمین اجتماعی داریم که این رقم نسبت به سال قبل در کارگاه‌های فعال ۱۲ درصد رشد داشته است همچنین در کارگاه‌های فعال ۳۲۰ هزار بیمه شده اجباری و ۱۵۰ هزار بیمه شده حرف و مشاغل آزاد، اختیاری و.... داریم.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان کرمان گفت: سالجاری در استان ۱۱۰ هزار خانوار مستمری بگیر داریم که نسبت به سال گذشته ۷ درصد رشد داشته است همچنین سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ افزایش ۵ درصدی داشته که از متوسط کشوری بالاتر بوده‌ایم.

حسینی یادآور شد: در استان کرمان سه هزار و ۶۵۰ نفر از مقرری بیمه بیکاری استفاده می‌کنند؛ در سال گذشته استان کرمان در این رابطه کمترین میزان پرداخت مقرری در کشور را دارا بوده است.

وی به بسته حمایتی تأمین اجتماعی که در راستای کمک به رونق تولید اشاره کرد و عنوان داشت: از جمله اقدامات تأمین اجتماعی بخشودگی جرایم کارفرمایان بود که از ۱۳ خرداد آغاز شده و تا پایان شهریور امسال ادامه دارد.

کد خبر 4669082

منبع: مهر

کلیدواژه: تامین اجتماعی بیمه تامین اجتماعی علی حسینی تامین اجتماعی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جراحی علمداری بااشاره به اینکه سال گذشته ۳۹۴ هزار و ۶۴۸ بیمه شده تحت پوشش این سازمان از خدمات آزمایشگاهی مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی استفاده کردند، گفت: سهم سازمان برای پوشش هزینه‌های این آزمایش‌ها بیش از ۳۵۶ میلیارد ریال بود.

وی افزود: این آمار نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد از لحاظ میزان مراجعه و بیش از ۷۲ درصد از لحاظ میزان هزینه رشد داشته است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ادامه داد: سال گذشته در مراکز ملکی تأمین اجتماعی استان زنجان بیش از ۱۱۲ هزار بار برای خدمات آزمایشگاهی مراجعه شده که نسبت به سال ماقبال آن هشت درصد رشد داشته است.

جراحی علمداری با تأکید بر اهمیت دقت در نتایج آزمایش‌ها در روند بهبود بیماران، گفت: در مراکز درمانی تأمین اجتماعی نیز مثل آزمایشگاه‌های مراکز طرف قرارداد روند خدمت و دقت در خدمات به طور مستمر رصد می‌شود تا از هرگونه انحراف و خطا در خدمات تشخیصی آزمایشگاه‌ها جلوگیری به عمل آید.

دیگر خبرها

  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان