Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالمهدی نصیرزاده پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی درباره اینکه چرا رفت آمد‌های بسیاری به در وزارت ورزش داشته است گفت: من مدیر کل هستم و رفت و آمدم به وزارت ورزش طبیعی است و مطمئن باشید وزارت ورزش حمایتی از من نداشته بلکه برعکس اگر حمایتی هم بوده برای رقیبم بود، چون مشخص بود چیدمان مجمع مهندسی شده بود و سرپرست فدراسیون برای تبلیغ کاندیدای مد نظرش با اعضای مجمع تماس می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیرزاده درباره اینکه آیا اعتراضی نسبت به این مجمع داشته عنوان کرد: می‌گویند هر چه بگندد نمکش می‌زنند وای به روزی بگندد نمک. به نظر من وزارت ورزش باید روش بهتر و سالم تری در برنامه‌های خود قرار دهد؛ و در نهایت خوشحالم مردانه در این انتخابات جنگیدم.

بیشتر بخوانید:

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی شد

دبیر مجوز حضور در انتخابات فدراسیون کشتی را گرفت

انتهای پیام/ اظهارات نامزد ریاست فدراسیون کشتی پس از انتخابات این فدراسیون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟

زی‌سان: اخیرا در رسانه‌ها دعوا و جدل بین هادی چوپان قهرمان مسترالمپیای سال ۲۰۲۲ و قهرمان آرنولدکلاسیک آمریکا و انگلیس در سال ۲۰۲۴ و عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش‌اندام بالاگرفته است.

به گزارش زی‌سان، برخی از رسانه‌ها مصاحبه نصیرزاده علیه بادی بیلدینگ و به ویژه هادی چوپان را مربوط به ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ قید کرده و واکنش تند هادی چوپان به این مصاحبه جنجالی و البته قدیمی نیز جالب توجه بوده است. 

مصاحبه جنجالی نصیرزاده علیه هادی چوپان

رئیس فدراسیون پرورش اندام ایران اول خردادماه سال ۱۴۰۲ با ایرنا گفتگو کرد و درباره قهرمانی هادی چوپان حرف زد. وی در این گفتگوی نسبتا طولانی ضمن توضیح شرایط رشته پرورش اندام در ایران و همچنین کارنامه کاری خودش نقبی هم به قهرمانی هادی چوپان در مسترالمپیای سال ۲۰۲۲ می‌زند. وی در بخشی از صحبت‌هایش در پاسخ به این سؤال که «تفاوت IFBB با NPC چیست؟» توضیح می‌دهد: «NPC یک زمانی با IFBB (فدراسیون جهانی پرورش اندام) کار می‌کرد و بخش حرفه‌ای IFBB بود، اما از زمانی که وادا به خاطر بحث دوپینگ ایراد وارد کرد، از یکدیگر جدا شدند». 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

قسمت جنجالی صحبت‌های نصیرزاده از اینجا شروع می‌شود. وی در ادامه گفت: «به نظر من مسابقات مستر المپیا اصلا ورزش نیست و تنها هدف این رقابت‌ها فروش محصولات دارویی و ورزشی خودشان است. زمانی که رئیس IFBB به کشور ما می‌آید، سروصدای زیادی در رسانه‌ها می‌کند و برخی شایعات و مشکلات را برای ما در ایران به وجود می‌آورند تا اصل موضوع را به حاشیه بکشند. هزاران بار به مسئولان وزارت ورزش هم تفاوت این تشکیلات را توضیح دادم. من با رافائل رفاقتی ندارم بلکه اگر آبرویی در فدراسیون جهانی دارم و یا کرسی موثری در فدراسیون جهانی نصیب ما شده، دلیل آن افتخارات ورزشکاران ایرانی در رشته بدنسازی است». 

در ادامه این گفتگو گفتگوکننده از وی می‌پرسد «فدراسیون پرورش اندام و هادی چوپان با هم مشکل دارند؟» که وی در پاسخ می‌گوید: «ما هیچ مشکلی با چوپان نداریم و زمانی که قهرمان شد، خودم به عنوان یک ایرانی به او پیام دادم و تبریک گفتم. او توقعاتی از فدراسیون و وزارت ورزش دارد که عملی کردن آنها دست کسی نیست و باید قانون اصلاح شود. بار‌ها به گوش من هم رسیده است که هادی چوپان از فدراسیون گلایه دارد، اما اگر چوپان مردمی‌ترین قهرمان سال شناخته می‌شود با حمایت‌های ما بوده و خود من هر وقت با او صحبت کردم با رفتار بسیار مناسب و در کمال تواضع با من برخورد کرده و امروز هم فدراسیون به حمایت هادی چوپان‌ها نیاز دارد و می‌توانیم به هم کمک کنیم». 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این صحبت‌های نصیرزاده اول خردادماه سال ۱۴۰۲ منتشر شد، اما نکته جالب ماجرا اینجاست که برخی از رسانه‌ها این مصاحبه را به تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ نسبت داده‌اند. اما ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که خود‌های چوپان هم به بازنشر این مصاحبه واکنش نشان می‌دهد. 

واکنش هادی چوپان به بازنشر یک مصاحبه قدیمی

بازنشر این مصاحبه قدیمی در فضای پرورش اندام ایران و بسیاری از حرفه‌ای‌های این ورزش جنجال‌ساز شد. معلوم نیست که انتشار دوباره این مصاحبه با چه هدفی و چرا اتفاق افتاده، اما هادی چوپان این بار به این مصاحبه جنجالی واکنش تندی نشان داد. 

هادی چوپان در یک استوری اینستاگرامی به صحبت‌های نصیرزاده واکنش نشان داد و نوشت: «با درود خدمت اهل دلان ایرانیان ابرانسان‌های جهانیان. چند روزی سخن‌هایی از فردی بی‌اطلاع بدون علم بدون تجربه بدون سیاست بدون اعمال پاک و با کارنامه‌ای سیه و بدون یک نمره مثبت چه در سکان و چه در اسکان مسئولیت که در برابر دوربین‌های یاوه‌گو دست و پای خود را گمراه می‌کنند و عقل و بیان را از خود و گفتار خود به دور می‌کنند که دیده شوند می‌شنوم. من از تمام جامعه عذرخواهی می‌کنم و خواهش دارم به این بنده گمراه خداوند بی‌احترامی نکنید و برایش آرزو و دعای شفاعت کنید. اینها بیمار هستند و برای سبک کردن و از بین بردن شخصیت و اعتبار ایران و پایین کشیدن پرچم ایران در بلندترین و مرتفع‌ترین جایگاه‌ها.»

وی در ادامه استوری خود نوشت: «با بازپخش مصاحبه بچه‌گانه و حرف‌های ناآگاهانه این افراد بی‌ارزش مورچه‌ها را فیل نکنید»

نکته اینجاست که خود هادی چوپان از اینکه این مصاحبه قدیمی است اطلاع کامل دارد و از اصطلاح «بازپخش» در استوری خود استفاده می‌کند. اما برخی رسانه‌ها این مصاحبه را صحبت‌های ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ آقای نصیرزاده منتشر کرده‌اند که صحت ندارد.

tags # هادی چوپان سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت