Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه الکامپ از ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود و یکی از رویدادهای تازه آن حضور پررنگ استارتاپ های حوزه کودک در نمایشگاه امسال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نمایشگاه الکامپ از ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود و یکی از رویدادهای تازه آن حضور پررنگ استارتاپ های حوزه کودک در نمایشگاه امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از آنجا که در سال های اخیر استارتاپ های کودک محور چندانی در کشور فعال نبوده، الکامپ امسال فرصت خوبی برای هم افزایی فعالان این عرصه است تا با برگزاری سه نشست تخصصی حوزه کودک به تبادل تجربیات دراین بخش بپردازند.


براین اساس، «نقش محتوا در کسب و کارهای الکترونیک حوزه کودک» عنوان اولین نشست تخصصی است که جمعه ۲۸ تیرماه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در سالن ۶ برگزار می شود.


دراین نشست وضعیت موجود محتوای حوزه کودک در تمامی شاخه ها با حضور حامد رهنما، مدیر  روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان، حسین شکاری، مدیر استارتاپ دوزلی بوک، سجاد اسم حسینی، مدیر استارتاپ کودک پرس و مرتضی توکلی، مدیر استارتاپ نی نی بان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.


تناسب محتوا با فرهنگ و جغرافیا، توجه به محتوای مناسب در کسب و کارهای حوزه کودک، تاثیرات مثبت و منفی محتوای الکترونیکی حوزه کودک، تفاوت نقش کسب و‌کارهای الکترونیکی کودک محور، ویژگی های محتوای مناسب، بهترین روش ارائه محتوا، قابلیت ارائه محتوا در بازارهای جهانی و هزینه تولید محتوا از دیگر موضوعات این نشست است.


گفتنی است، مدیریت این پنل با استارتاپ دوزلی بوک، بعنوان رتبه اول استارتاپ های صنایع خلاق نمایشگاه کتاب امسال است که استارتاپ شخصی سازی شده داستان و تصویرسازی مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی بوده و در نشر دیجیتال و بخش واقعیت مجازی شخصی سازی شده کودک فعالیت دار

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب جشن های دهه کرامت امام رضا ع شیراز کانون مساجد دهه کرامت معاون رئیس جمهور شورای نگهبان آذربایجان غربی استارتاپ ها الکامپ کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # علیرضا جهانبخش سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • اولین نشست همکاری‌های علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس
  • (ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش
  • آمادگی وزارت علوم برای همکاری با بریکس در حوزه آموزش‌های مهارتی
  • آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد
  • آغاز پیش‌ثبت‌نام الکامپ بیست و هفتم از ۳ اردیبهشت
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد