Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شهریاری در جمع خبرنگاران در خصوص صحبت‌های وکیل نجفی اظهار کرد: نجفی اتهامات وارده را قبول دارد و می‌گوید قتل با یک سلاح بوده، ولی وکیل او القائات دیگری را می‌گوید و سوار بر موج‌هایی می‌شود که برخی افراد در فضای مجازی راه انداخته مبنی بر اینکه نکند فرد دیگری هم باشد.

سرپرست دادسرای جرایم جنایی ادامه داد: نجفی با صداقت آمده و اعتراف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در خصوص مفاد نامه نگاشته شده از سوی نجفی به سازمان بازرسی کل هم گفت: این موضوع اصلأ ربطی به پرونده ندارد.

شهریاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه احتمال وجود دو ضارب وجود دارد؟ گفت: خود آقای نجفی می‌گوید نبوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ۹ گلوله شلیک شده گفت: این موضوع صحت ندارد وکیل متهم سعی بر القای برخی مطالب دارد. کارشناس ارشد اسلحه گفته سه گلوله شلیک شده است که به دیوار و سقف خورده است و کمانه شده است، اما وکیل برعکس می‌گوید که یک گلوله به کمد خورده و یکی هم به دست مقتول خورده که می‌شود پنج گلوله. اگربخواهیم مکان‌ها را بررسی کنیم باید کمانه‌ها را ضرب در دو کنیم و ضربه به دست‌ها هم حساب شود که می‌شود ۹ که این درست نیست.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محمد علی نجفی وکیل نجفی دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین تراکتور علیه شایعات خمس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از یک روز تعطیلی، شاگردان پاکو خمس در حالی به کمپ بنیان دیزل برگشتند که شایعاتی پیرامون جدایی سرمربی اسپانیایی از این تیم وجود داشت و حتی گفته می‌شد که او صبح امروز قراردادش را فسخ کرده است.

با این حال پیگیری خبرنگار ما نشان می‌دهد او در تمرین تراکتور حضور یافته و جلسه امروزش با مدیران باشگاه هنوز نتیجه مشخصی را در بر نداشته و او هدایت تمرین را نیز برعهده دارد.

نکته مهم اینکه بعد از تمرین هم یک جلسه دیگر بین خمس و نصیرزاده برگزار خواهد شد که شاید نتیجه موردنظر را در پی داشته باشد اما نکته مهم این است که او هم اکنون در شروع تمرین همچون همیشه کار را در دست دارد.

دیگر خبرها

  • تیراندازی در میاندوآب + فیلم
  • اشتغال به کار بیش از هزار و ۶۰۰ زندانی در قم
  • برگزاری تمرین تراکتور علیه شایعات خمس
  • یک‌هزار و ۶۸۲ زندانی در قم مشغول کار هستند
  • ببینید | ادعای مجری تلویزیون روی آنتن زنده: پول موشک‌ها و پهپادهای شلیک شده ایران، قبلا حساب شده!
  • ببینید | ادعای شبکه ۱۲ اسرائیل: شلیک موشک‌های کروز ایران به سمت اسرائیل
  • ریلکس ترین ورژن اوسمار در تمرین پرسپولیس!
  • روز بزرگداشت عطار نیشابوری در رادیو ایران
  • بازی مرگبار با تفنگ بادی
  • اجرای قانون به سبک پلیس‌های آمریکا