Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@09:16:53 GMT

امیدواری پرسپولیسی‌ها به موفقیت کالدرون

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۰۱۹۴

امیدواری پرسپولیسی‌ها به موفقیت کالدرون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ گابریل کالدرون مربی اهل آرژانتین جانشین برانکو در پرسپولیس شده است. او در حالی سرمربیگری پرسپولیس را قبول کرده که کار سختی در این تیم خواهد داشت چراکه برانکو سه فصل متوالی پرسپولیس را قهرمان کرده و حالا کالدرون جانشین چنین شخص موفقی شده است. شما کاربران خبرآنلاین درباره اینکه آیا کالدرون می تواند راه برانکو در پرسپولیس را ادامه دهد و به موفقیت های این تیم تداوم ببخشد نظرتاتی دادید که در ادامه می خوانید:

کاربری نوشته:« مهم اینه که خوب و زیبا بازی کنن، اگر با قهرمانی هم همراه بشه که چه بهتر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ناصر جوام در این مورد نوشته:«پرسپولیس بازیکنان و ستاره های توانمندی داره و هنر سرمربی علاوه بر ارائه تاکتیک مناسب به تیم، در ایجاد هارمونی و غلبه بر استرس بازیکنانه که برانکو اینکار رو خیلی خوب انجام میداد و در واقع یک روانشناس ورزشی بود. مشکل دوم پرسپولیس حواشی پیرامون تیم از جمله مشکلات مالیه که مدیران باشگاه با حل این مشکلات می تونن انگیزه و تمرکز بازیکنان رو حفظ کنن. در نهایت، یکی از مهمترین عوامل موفقیت پرسپولیس، پشتیبانی هوادارانه که اگر دچار دودستگی نشن و یکصدا از باشگاه حمایت کنن قطعا این تیم جزو مدعیان قهرمانیه.»

حسنعلی معتقد است:« کالدرون برانکو نمی تواند باشد چون نه آشنایی به فوتبال منطقه دارد و نه تفکرات عمیق درباره فرهنگ و تمدن و ملاحظات انسانی و آدابی کشورما را دارد پس نتیجه اینکه این مربی آرژانتینی موفق نمی شود حال بشین و تماشا کن.»

همچنین کاربری دیگر نوشته:«هم قهرمانی ها را تکرار می کند هم قهرمان آسیا می شود.»

256 43

کد خبر 1280716

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف خودرو محمدعلی نجفی گابریل کالدرون خودروسازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم

تمرین امروز تیم پرسپولیس با حضور بازیکنان برگزار شد.

به گزارش فارس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.

با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • مزاح رهبر انقلاب با روش عجیب یک کارگر برای گرفتن انگشتر
  • واکنش رهبر انقلاب به درخواست متفاوت یک کارگر از ایشان
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو