Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  در حالی که میشو کریستوویچ، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان چند روز پیش با مسئولان این باشگاه برای ادامه همکاری در فصل آینده به توافق رسیده بود،‌ از باشگاه مس رفسنجان خبر می‌رسد این مربی کروات به دلیل رقم قرارداد خود و همچنین انتخاب دستیارانش در چند روز گذشته با مدیران این باشگاه به اختلاف خورده است و به همین دلیل به احتمال فراوان از تیم مس جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس،‌ قرار است جلسه کمیته فنی باشگاه مس رفسنجان امشب (چهارشنبه) برگزار و تصمیم نهایی در مورد میشو کریستوویچ گرفته شود. همچنین مدیران باشگاه مس پس از اختلاف با سرمربی کروات خود،‌ مذاکراتی را با محمد ربیعی داشته‌اند و به احتمال فراوان این مربی به‌عنوان سرمربی جدید تیم مس رفسنجان انتخاب خواهد شد.

ربیعی سابقه مربیگری در تیم‌های بادران تهران و آلومینیوم اراک را دارد.

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از کسب دو سهمیه و یک احتمال دیگر

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کشتی آزاد ایران تاکنون توانسته است ۵ سهمیه برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب کند و در حالی که امیدوار بود در مسابقات گزینشی قرقیزستان ۶ سهمیه خود را کامل کند، احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم موفق به این مهم نشد تا در مسابقات استانبول احتمال کسب این سهمیه باقی بماند.

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مورد کسب دو سهمیه المپیک گفت: به مردم تبریک می گویم به خاطر کسب دو سهمیه در کشتی آزاد. امیدواریم فرنگی هم دو سهمیه را بگیرد تا کادر فنی بتواند برای حضور در المپیک برنامه ریزی کند.

وی در مورد ۵۷ کیلوگرم و احتمال کسب سهمیه گفت: ما پیش بینی لازم برای این وزن را کرده بودیم و احتمال دادیم اگر در قرقیزستان سهمیه کسب نشد کدام کشتی گیر به ترکیه برود. براساس مسابقات قهرمانی کشور علیرضا سرلک را برای ترکیه نگه داشته ایم. ما در این وزن چند جوان داریم که به سطح بالا نرسیده اند. فکر می کنم برای آینده باید برنامه خاصی برای اوزان پایین داشته باشیم. باید تعداد کشتی گیر را بررسی کنیم و برای آینده کارهای خوب بکنیم.

وی در مورد عملکرد احمد محمدنژاد جوان گفت: اختلاف او با حریفش ۱۰ امتیاز نبود اما وقتی چهار امتیاز اول را داد دیگر نتوانست برگردد و کشتی از دست او در رفت و یکطرفه بازنده شد. جوان باید به فکر رفتن به وزن بالاتر باشد.

محسن کاوه در مورد اعزام نفرات به المپیک گفت: یونس امامی حقش بود که به المپیک برود. آذرپیراه هم استرس انتخاب شدن داشت وگرنه از این بهتر خواهد بود. ما باید خوب کار کنیم و مسوولان هم باید حمایت کنند.

کد خبر 6082293

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
  • ارزیابی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از کسب دو سهمیه و یک احتمال دیگر
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد
  • ربیعی: هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی رقیب بود
  • داوران با ذوب‌آهن رفتار مهربانانه‌تری داشته باشند
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد