Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سی و چهارمین جلسه شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی روز گذشته (٢۵ تیرماه امسال با حضور اکثریت اعضا در دفتر مرکزی این جمعیت برگزار شد.

در این جلسه ضمن مرور اهم اقدامات صورت گرفته در طول یک ماهه سپری شده از جلسه قبلی شورای مرکزی تاکنون، به مواردی از قبیل افتتاح دفتر جمعیت جانبازان در استان البرز، انتصاب دبیران استانی جمعیت در برخی از استان‌ها (گلستان، کرمانشاه، یزد، اصفهان، آذربایجان شرقی، زنجان، قم، همدان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان و تهران)، برپایی جلسات هم‌اندیشی با حضور چهره‌های برجسته سیاسی و فرهنگی و بحث و تبادل نظر درباره انتخابات پیش‌روی مجلس اشاره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه برگزاری کارگروه مشترک سیاسی اقتصادی، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و جوانان در موضوع گفتمان انتخاباتی از موضوعاتی بود که توسط اعضای شورای مرکزی مورد پیگیری قرار گرفت.

مجتبی شاکری، دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در این جلسه با دبیران پیشنهادی استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کردستان، کرمان و گیلان به گفتگو پرداخت و مراحل عضویت و انتصاب این افراد در جمعیت پیگیری شد.

همچنین مقرر شد رایزنی با تعدادی از دبیران جمعیت ایثارگران برای همکاری و کشف جانبازان فعال به منظور همکاری با جمعیت جانبازان در دستور کار قرار گیرد.

از مهم‌ترین مصوبات جلسه شورای مرکزی جمعیت جانبازان نیز تشکیل جلسه فوق‌العاده کارگروه تشکیلات این جمعیت برای بررسی فرم‌های عضویت واصله و تدوین آیین‌نامه‌های اجرایی مورد نیاز دفاتر استانی بوده است.

در جلسه اخیر پس از مرور مهم‌ترین اخبار داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی و نیز مواضع احزاب و جریان‌ها و همچنین بیان فراز‌هایی از اظهارات رهبر انقلاب در دیدار با ائمه جمعه، گزارشی از روند فعالیت دبیرخانه شورای ائتلاف و نقش حزبی جمعیت جانبازان برای حضور موثر در شورا‌های استانی ارائه شد.

در پایان برخی از اعضای شورای مرکزی مطرح کردند، یکی از مصادیق تلاش‌های شیطنت‌آمیز صهیونست‌ها برای مقابله با موج رو به گسترش اسلام انقلابی همچون انتشار کتاب‌های ترجمه شده «انسان خردمند و انسان خداگونه» نوشته یووال نوح هراری، مورد مداقه قرار گیرد و ابعاد و جزییات آن برای تهاجم به مبانی علوم انسانی تشریح شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی احزاب و تشکل ها جانبازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با حضور در منازل شهیدان احمد حبیبی فر و علی قاسمی با خانواده این شهیدان معظم دیدار و گفتگو کردند و از صبر و ایستادگی والدین این شهیدان والا مقام تجلیل کردند.

 حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تجلیل از صبر و بردباری والدین شهیدان، بر اهمیت ادامه راه شهدا، تاکید کرد.

 میرحسینی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که همه هستی و حیات خود را در راه اسلام، ولایت و عزت کشور عزیزمان فدا کردند لذا امروز وظیفه داریم راه و آرمانهای آنان را با قدرت ادامه دهیم.

 سرباز وظیفه علی قاسمی در پی حمله تروریستی اشرار به واحد گشت کورین شهرستان زاهدان در ۱۴۰۳/۱/۱۸، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 احمد حبیبی فر در حمله تروریستی ۱۶فروردین ماه ۱۴۰۳در راسک به شهادت رسید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد