Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@06:22:09 GMT

اعزام ۱۰۵ دانشجوی گنبدی به اردوهای جهادی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۰۴۵۵

اعزام ۱۰۵ دانشجوی گنبدی به اردوهای جهادی

مسئول بسیج دانشجویی گنبدکاووس گفت: از ابتدای سال تا کنون 3 گروه جهادی بسیج دانشجویی از دانشگاههای گنبدکاووس به مناطق محروم اعزام شده اند و تا پایان تابستان امسال در مجموع 105 نفر در قالب 7 گروه اعزام خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، محسن صبوری در تشریح این خبر به خبرنگار ما گفت: در مرحله نخست و دوم اعزام که از هفتم و 30 تیرماه آغاز شده است دو گروه از برادران به روستاهای پشمک و زابل آباد و یک گروه خواهر به روستای تکه لر از توابع دهستان آق آباد شهرستان گنبدکاووس اعزام شده اند که همگی از دانشگاه دولتی گنبد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضاقه کرد: 4 گروه دیگر نیز شامل 3 گروه خواهران و یک گروه برادران در دو تاریخ 27 مرداد و 15 شهریور ماه به مدت 10 روز به روستاهای سرپل، حاجی آباد، زابل آیاد و شهرک شهید بهشتی اعزام می شوند.

صبوری اذعان کرد: عمده فعالیت گروههای جهادی بسته به نوع گروه تعریف می شود و تمرکز گروههای جهادی خواهران بر برنامه های فرهنگی از جمله برگزاری کلاس های مختلف هنری و آموزشی، برگزاری یادواره های شهدا، اجرای طرح های مطالبه گری متناسب با مشکلات و مسائل روستا و همچنین مشاوره های مذهبی و روانشناسی است.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی گنبدکاووس ادامه داد: گروههای جهادی برادران نیز عمدتا بر فعالیت های عمرانی در راستای محرومیت زدایی تمرکز دارند و در کنار آن مطالبات مردمی را نیز بررسی و در صورت امکان پیگیری می کنند.

وی یادآور شد: تاکنون تکمیل بخشی از پروژه عمرانی مسجد در روستای پشمک، همچنین ساخت و تکمیل سرویس بهداشتی منزل یکی از بانوان بی سرپرست در روستای زابل آباد انجام شده است و در گروه عمرانی بعدی نیز کمک به ساخت منازل آسیب دیده از سیل امسال در دستو کار گروههای جهادی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود

مدیرکل حج و اوقاف لرستان گفت: اولین کاروان حج عمره لرستان در قالب یک کاروان با ظرفیت ۸۵ نفر از شهرستان بروجرد اعزام می‌شود. - اخبار استانها -

سید حمید مصطفایی در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم از خرم‌آباد، بیان کرد: اولین کاروان حج عمره لرستان در قالب یک کاروان با ظرفیت 85 نفر از شهرستان بروجرد اعزام می شود. 

وی افزود: از اواخر اردیبهشت اعزام زائران حج تمتع آغاز می‌شود و لرستان برای حج تمتع 8 کاروان با ظرفیت 1210 نفر دارد. 

مدیرکل حج و زیارت لرستان عنوان کرد: از این تعداد 2 کاروان خرم آباد، 2 کاروان بروجرد، یک کاروان کوهدشت، یک کاروان الیگودرز، یک کاروان سلسله و دلفان و یک کاروان نیز متعلق به شهرستان دورود است.

وی تصریح کرد: کاروان‌های تمتع از 20 تا 25 اردیبهشت عازم مدینه منوره می‌شوند، ولی تاریخ دقیق اعزام کاروان لرستان هنوز مشخص نیست.

مصطفایی با بیان اینکه اعزام کاروان‌ها از طریق تهران و از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) انجام می شود، گفت: کلاس‌های آموزشی زائران توسط مسئولان کاروان ها نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • جزئیات اعزام اولین گروه پزشکان داوطلب به حج عمره
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد
  • امنیت ۱۰۰ درصدی دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور تامین می‌شود
  • معرفی شخصیت امام(ره) در دستورکار متولیان فرهنگی قرار گیرد
  • برپایی ۲ اردوی جهادی بهداشتی و درمانی در مناطق محروم مشهد
  • صائین قلعه ابهر میزبان گروه جهادی حیان علوم پزشکی زنجان+فیلم