Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@02:37:08 GMT

سردار سلامی درگذشت امیر ترکان را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۰۴۹۱

سردار سلامی درگذشت امیر ترکان را تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه با صدور پیامی در گذشت امیر ترکان را تسلیت گفت. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از سپاه نیوز؛ در پی درگذشت امیر سرتیپ احمد ترکان معاون اسبق عملیات ارتش، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فقدان این فرمانده دلاور را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار باقری در گذشت امیر"ترکان" را تسلیت گفت

 متن این پیام به شرح زیر است:

"انا لله و انا الیه راجعون"

برادر ارجمند امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

درگذشت همرزم دیرین مرحوم "امیر سرتیپ احمد ترکان" معاون اسبق عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

 امیر مخلص، خدوم و ولایتمداری که با اقدامات خلاقانه و اثرگذار خود در کنار فرماندهان شهید والامقامی همچون شهیدان امیر صیاد شیرازی و امیر فلاحی در صف پیشتازان و طلایه داران میادین و عملیاتهای پرمخاطره آوردگاه 8 سال دفاع مقدس نقشی برجسته داشت.

باشد که حضرت حق آن فرمانده دلاور را به پاس خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه اش در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره مند گرداند. ان شاء الله

 اینجانب فقدان آن امیر سرافراز را به جنابعالی و دیگر فرماندهان محترم ارتش جمهوری اسلامی و نیز خانواده بزرگوارش تسلیت عرض نموده و از قادر متعال برای وی علو درجات و برای جنابعالی و بازماندگان سوگوار عزت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

R1429/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سردار سلامی سپاه پاسداران اخبار نظامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار سلامی سپاه پاسداران اخبار نظامی سردار سلامی سپاه پاسداران اخبار نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان به اهتزاز درآمد

 آیین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، صبح پنج‌شنبه ۹ فروردین ماه و در آستانه روز جمهوری اسلامی ایران (۱۲ فروردین ماه) با حضور جمعی از مسئولان و شهروندان در دبیرستان پسرانه شاهد ناحیه دو برگزار شد. 

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران کل و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان و بسیجیان در این آیین حضور داشتند. 

حاضران همچنین با در دست داشتن پلاکارد‌هایی در حمایت از فلسطین اشغالی و با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست، اسرائیل، کودک‌کش و جلاد است، فلسطین عامل اتحاد است، رهایی فلسطین همیشه در فکر ما است، نابودی اسرائیل زیباترین ذکر ما است، دست خدا بر سر ما است، خامنه‌ای رهبر ما است و ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده، جنایات رژیم صهیونیستی و قتل عام مردم مظلوم غزه را محکوم کردند. 

سردار حسین معروفی، معاون سازمان بسیج مستضعفین در سخنان خود به فلسفه ۱۲ فروردین پرداخت و گفت: احکام الهی ذیل حکومت اسلامی جاری می‌شوند و امام خمینی (ره) به تبعیت از مکتب وحی در سال ۱۳۴۲، شروع نهضت و قیام حکومت اسلامی را رقم زدند و ۱۵ سال به صورت نرم کار عمیق فرهنگی کردند. 

وی ۱۲ فروردین را تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام راحل دانست و افزود: ۱۲ فرودین، غدیر ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و بزرگ ترین جشن و افتخار ما است. 

سردار معروفی تصریح کرد: اصل موضوع ۱۲ فروردین، تبیین اقدام علنی مهم و جاوید ملت بزرگ ایران با تبعیت از امام راحل است که آری به نظام جمهوری اسلامی گفتند. 

وی گفت: دعوای حقیقی منطقه بر سر اندیشه ما؛ یعنی پیامبر اسلام (ص)، اهل‌بیت (ع) و عاشورا است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • اجرای طرح انسداد مرزها توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان + تصویر
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان به اهتزاز درآمد
  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • رئیس دفتر سیاسی حماس امروز به تهران می آید | دیدار اسماعیل هنیه با امیر عبداللهیان