Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@07:52:35 GMT

مروری بر عناوین ۳ نشریه استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۰۵۱۲

مروری بر عناوین ۳ نشریه استان مرکزی

هفته نامه سپهر مرکزی در شماره ۲۲ به پایان بلاتکلیفی ۱۷ ساله مردم اراک در طرح ۵۸ متری پرداخته است.

طرح ۵۸ متری از ابتدای دهه ۸۰ در طرح جامع اراک دیده شده بود اما با توجه به اینکه هیچ گونه پیوست اجتماعی و اقتصادی آن مورد توجه قرار نگرفته بود حدود ۱۷ سال گذشته مدیریت شهری نتوانست آن چنان که باید قدمی برای اجرای آن بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی ۳ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد کرد، امکان ثبت و پرداخت خسارت ناشی از سیل با سامانه سجا و ارسال ۲۰۶ اثر به دبیرخانه جشنواره مد و لباس استان مرکزی از دیگر عنوان های خبری هفته نامه سماع قلم استان مرکزی است.

این هفته نامه با مشی اقتصادی و سیاسی با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی «حسین جعفری» منتشر می شود.

هفته نامه سماع قلم در شماره ۱۲۹ خود به توجه والدین در دوست یابی فرزندان پرداخته و لزوم توجه آنان به شرایط جوانی و کم تجربه بودن و نیاز به مشورت را یادآور شده است.

نقش والدین به عنوان دوست و رفیق همیشگی برای فرزندان، فردی که تمامی رازها، غم ها در نهایت اعتماد در نزد آنها جای دراد موثر است.

در بعضی خانواده ها نبود دوست صمیمی با ایجاد حساسیت زیاد این مسئله به نگرانی تبدیل می شود این تفکر که مبادا دختر یا پسر خانواده با وجود دوستان بد در مسیر نامناسب قرار گیرند، موجب می شود تا کودکان همه نیاز را با همکاری دیگران به ویژه والدین برطرف کنند.

هنری از جنس باور، خودکشی در حصار نگاه آماری، رهن، فروش و اجاره، زنان گلیم باف خمین محل فروش می خواهند از دیگر عنوان های هفته نامه سماع قلم است.

این هفته نامه با مشی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی با مدیر مسئولی «محمد امیری» و صاحب امتیازی «سمیه کیشانی» منتشر می شود.

روزنامه وقایع استان مرکزی در شماره ۱۱۱۶ به آلوده کننده محیط زیست با پلاستیک با عنوان «بلای جان میراث» پرداخته است.

محیط زیست مهمترین میراثی است که بشر از بدو تولد تاکنون از طبیعت دریافت کرده است وظیفه بشر برای حفظ این میراث گران بها و انتقال آن به نسل های بعدی نیز بر کسی پوشیده نیست.

کوه ها، زمین، آب ها، دشت ها، گیاهان و جانداران همه و همه شامل این میراث ارزشمند می شوند اما متاسفانه بشر در پاره ای از موارد رفتاری مهرگونه با این هدیه خدادادی نداشته و در زمان هایی با بی احتیاطی، آگاهی ناچیز و یا میلی خودخواهانه نسبت به این هدیه به محیط زیست آسیب های فراوانی را وارد آورده و همین آسیب ها امروزه تبدیل به تهدیدی جدی برای ادامه حیات انسان ها و حتی حیوانات شده است.

بهره برداری از ۲۸ پروژه عمرانی در استان مرکزی طی هفته بهزیستی، هنر نبرد و بازگشت شکارچی از دیگر عنوان های خبری روزنامه وقایع استان مرکزی است.

روزنامه وقایع استان با مشی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی با مدیرمسئولی و صاحب امتیازی «نیره یوسفی راد» منتشر می شود.

استان مرکزی دارای سه روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۱ دو هفته نامه، ۲۶ ماهنامه، سه ۲ ماهنامه، ۱۸ فصل نامه است.

۶۹۹۱/‏۳۰۷۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین دختران فوتبالیست استان قزوین در اردوی تیم ملی، دعوت ژیمناست قزوینی به اردوی تیم ملی و وزنه‌بردار قزوینی در راه رقابت‌های جهانی اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم ملی پرنیا رحمانی و مریم دینی دختران فوتبالیست استان قزوین را به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان دعوت کرد. اردوی ملی‌پوشان از پانزدهم فروردین به مدت یک هفته در تهران برگزار خواهد شد.

دعوت ژیمناست قزوینی به اردوی تیم ملی

کادرفنی تیم ملی ژیمناستیک «علیرضا نبی‌پور» را به اردوی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک بزرگسالان دعوت کرد. اردوی ملی پوشان ژیمناست از امروز تا یازدهم اردیبهشت ماه به میزبانی تهران پیگیری خواهد شد.

وزنه‌بردار قزوینی در راه رقابت‌های جهانی

«میرمصطفی جوادی» به همراه ملی‌پوشان به مسابقات جام جهانی اعزام خواهد شد. ملی‌پوش استان که در اردوی تیم ملی به سر می‌برد، در مسابقات جام جهانی تایلند به روی تخته می‌رود.

جام جهانی وزنه‌برداری تایلند آخرین مرحله گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس است. این رقابت‌ها از دوازدهم فروردین ماه به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.

جوادی پیش از این با قرار گرفتن در مکان پنجم رنکینگ جهانی سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرانسه را کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پس از جنگ است
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • «آغاز سال‌ نو برای انسان مؤمن»
  • روایت نشریه اماراتی از جزئیات مذاکرات محرمانه ایران و امریکا
  • هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود
  • انتشار هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان آغاز سال‌نو برای انسان مؤمن
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • مجله «رواق خدمت» منتشر شد
  • کتاب «رواق خدمت» منتشر شد
  • خلیج فارس تا پایان هفته مواج و متلاطم است