Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

حناچی در واکنش به نامه اخیر رئیس سازمان بازرسی در خصوص غیرقانونی بودن برگزاری انتخابات شورایاری‌ها گفت: سازمان بازرسی مرجع تشخیص عدم برگزاری انتخابات شورایاری‌ها نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی، شهردار تهران در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه درباره عدم برگزاری انتخابات شورایاری‌ها هنوز مراجع قانونی اعلام نظر نکرده‌اند، اظهار کرد: در برگزاری انتخابات شورایاری‌ها، مرجع قانونی در دولت معاونت حقوقی ریاست جمهوری و در قوه مقننه رئیس مجلس شورای اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی مرجع تشخیص برگزاری انتخابات شورایاری‌ها نیست، اظهار کرد: تا زمانی که به ما نگفتند جلوی برگزاری انتخابات را نگیرید، ما آن را برگزار می‌کنیم.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پیروز حناچی انتخابات شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهاردهمین جلسه کمیته رعایت قوانین و مقررات (تطبیق)

امتداد- چهاردهمین جلسه کمیته رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) بانک ملی ایران در سال 1402 با حضور صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره و رئیس کمیته مذکور ، اعضای کمیته و دیگر مسئولان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این جلسه بخشنامه ها، دستورالعمل ها و مقررات احتیاطی ابلاغی از سوی بانک مرکزی ج.ا.ا. با رویکرد نظارتی – تطبیقی و نظارت ۲۶ گانه موثر نظام کنترل داخلی مورد قبول حسابرسان مستقل و بازرسان قانونی، مرور و بررسی شد.

همچنین در راستای کاهش حداکثری بندهای ملاحظات حسابرس مستقل و بازرس قانونی و همچنین بهبود وضعیت کنترل داخلی و ارائه مطلوب صورت های مالی بانک براساس اظهارنظر حسابرس مستقل و بازرس قانونی جهت ارائه به مجمع عمومی عادی سالانه ، اقدامات بانک درخصوص ایرادات مطروحه توسط اداره کل رعایت قوانین و مقررات، بررسی و ضمن طرح در کمیته رعایت قوانین و مقررات، راهکارهای اجرایی جهت اصلاح و کاهش بندهای گزارش بازرس قانونی ارائه شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مردم با خرید از سایت هایی غیرمجاز به گرانفروشی بلیت کمک نکنند/ راه های تشخیص سایت های غیرمجاز
  • مطالبات شورایاران و اعضای شورا ۶ برابر بودجه شهرداری قزوین است
  • کمبودهای دارویی هر ماه اعلام می‌شود
  • کمبودهای دارویی هر ماه اعلام می شود/ دیگران ایجاد نگرانی می کنند
  • سازمان غذا و دارو تنها مرجع اعلام کمبود‌های دارویی در کشور
  • سازمان غذا و دارو تنها مرجع اعلام کمبود‌های دارویی/ اظهار نظر افراد غیرمتخصص تنها نگرانی ایجاد می‌کند
  • کشف ۳۹ کیلوگرم تریاک در نائین
  • شناسایی ۹ هزار انشعاب غیرمجاز آب شرب در سال جاری
  • استقبال رئیس سازمان ثبت اسناد از تصمیم اخیر مجمع تشخیص
  • برگزاری چهاردهمین جلسه کمیته رعایت قوانین و مقررات (تطبیق)