Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-19@14:05:51 GMT

سیزدهمی خادم الشریعه در مسابقات آزاد چین

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۰۵۴۰

سیزدهمی خادم الشریعه در مسابقات آزاد چین

رویداد۲۴ سارا سادات خادم الشریعه با ریتینگ ۲۴۸۱ در دور دور نهم این مسابقات برابر مونخزول از مغولستان با ریتینگ ۲۳۸۶ قرار گرفت و به تساوی رسید.

او پیش از این در دور اول و دوم به تساوی رسید و در دور سوم شکست خورده بود. خادم الشریعه در دور چهارم و پنجم به برتری رسید و در بازی ششم شکست خورد و همچنین در بازی هفتم به تساوی رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بانوی شطرنج باز پس از برد در بازی هشتم و تساوی در بازی آخر به کار خود در این رویداد پایان داد.

خادم الشریعه در پایان این رقابت با ریتینگ ۲۴۸۱ در رده سیزدهم این رقابت‌ها جای گرفت. با این نتیجه، خادم الشریعه با حدود ۱۲.۹ واحد کاهش ریتینگ مواجه شد و ٥ پله نزول در رنکینگ جهانی داشت.

این مسابقات در ۹ دور با حضور ۳۴ شطرنج باز انجام شد که خادم الشریعه تنها نماینده ایران در این رویداد بود. منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، سارا سادات خادم الشریعه ، شطرنج ایران ، شطرنج باز ایرانی ، خادم الشریعه ، سارا خادم الشریعه سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سارا سادات خادم الشریعه شطرنج ایران شطرنج باز ایرانی خادم الشریعه سارا خادم الشریعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی چوپان آرنولدکلاسیک انگلستان را هم فتح کرد

‌هادی چوپان، بدنساز و پرورش اندام کار سرشناس ایرانی، در مسابقات بدنسازی آزاد «آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴» انگلستان در شهر برمینگام، قهرمان شد. ‌

به گزارش تابناک ورزشی؛ چوپان دو هفته پیش هم در مسابقات «آرنولد اسپورتز ۲۰۲۴» در آمریکا، در شهر کلومبوس ایالت اهایو، با پیشی گرفتن از سامسون داودا، قهرمان دوره گذشته، به مقام اول این مسابقات در بخش آزاد مردان رسید. ‌

هادی چوپان پیش از این در سال ۲۰۲۲ مقام قهرمانی مسابقات مستر المپیا را کسب کرده است. «مسترالمپیا» مهمترین مسابقات پرورش اندام دنیا است که در آن بهترین بدنسازان جهان با هم رقابت می‌کنند و قهرمانی در آن به ورزشکار لقب اسطوره‌ای می‌دهد.

صحبت های زیادی بر سر جوایز دلاری هادی چوپان از قهرمانی در این مسابقات در فضای مجازی بین کاربران شکل گرفته بود.

چوپان بدون هیچگونه حمایت دولتی و با مخارج شخصی آماده و عازم این مسابقات بین‌المللی می‌شود و گفته می‌شود در صورت تمایل به ورود جوایز ارزی اش به داخل کشور باید آنها را به نرخ ارز نیمایی اظهار کند!

دیگر خبرها

  • حضور جوان کردستانی در اردوی تدارکاتی تیم ملی کشتی آزاد ایران
  • برگزاری سومین دوره مسابقات جام جهان عبدالله موحد در بابلسر
  • ترکیب آزادکاران اعزامی به بیشکک
  • پیروزی اسنوکرباز آبادانی در مسابقات جهانی
  • پیروزی وفایی در مسابقات آزاد جهانی چین
  • پیروزی اسنوکرباز خوزستان در مسابقات چین 
  • پیروزی ملی پوش اسنوکر ایران در دور اول مسابقات آزاد جهانی
  • پیروزی حسین وفایی در مسابقات اسنوکر آزاد جهانی
  • برگزاری مسابقات شطرنج جام رمضان در قائمشهر
  • هادی چوپان آرنولدکلاسیک انگلستان را هم فتح کرد