Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@13:05:12 GMT

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اندیمشک

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۰۶۱۹

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اندیمشک

سرهنگ شهبازی، از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح ۶ سارق حرفه ای و تحت تعقیب در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سرهنگ امیرعباس شهبازی»، امروز (چهارشنبه ۲۶ تیر) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف دستگیری سارقان سابقه دار و تحت تعقیب، ماموران کلانتری ۱۱ با اقدامات اطلاعاتی ۶ سارق حرفه ای و تحت تعقیب را شناسایی و با هماهنگی قضایی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه سارقان یک دستگاه خودروی پراید سرقتی، ۵۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین، یک قبضه اسلحه جنگی، اسکناس های تقلبی و تعداد زیادی اموال سرقتی از قبیل دوربین فیلمبرداری، موتور جوش، جک بالابر، وسایل جوشکاری و ابزار آلات ساختمان های نیمه کاره کشف شد.

 

فرمانده نیروی انتظامی اندیمشک، از شهروندان خواست ضمن رعایت توصیه ها و هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده هر گونه اقدام مجرمانه و خلاف قانون، مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن های دهه کرامت بیانیه گام دوم انقلاب روزنامه دهه کرامت امام رضا ع اردبیل شیراز مشهد معاون رئیس جمهور حجاب و عفاف طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دستگیری سارقان اندیمشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: طرح شبانه  ارتقای امنیت اجتماعی باهدف پاسخگویی به مطالبات شهروندان در خصوص برخورد بارانندگان و راکبین موتورسیکلت‌های هنجار شکن و برهم زنندگان آرامش روحی و روانی در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ حسبن احمدی افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی پس از هماهنگی‌های قانونی توسط  یگان امداد، با هدف برخورد بارانندگان وراکبین  هنجارشکن که با حرکات مخاطره آمیز خود موجب سلب آسایش روحی و روانی شهروندان در محدوده تفرج گاه‌ها می‌شوند، انجام شد.

وی گفت: در این طرح، ۲۷دستگاه وسیله نقلیه (۶دستگاه خودرو، ۲۱دستگاه موتور سیکلت) بدلیل سلب آسایش روحی و روانی شهروندان، مخدوش بودن پلاک توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: کسب رضایت مندی عمومی همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • اعتراف دو سارق به ۴۰ فقره سرقت از تالار و باغ ویلاهای اطراف کرج