Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-25@21:24:47 GMT

دوربین جدید سونی با دقت 61 مگاپیکسل

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۰۶۳۷

دوربین جدید سونی با دقت 61 مگاپیکسل

شرکت سونی از تولید دوربین عکاسی حرفه ای جدیدی خبر داده که دقت آن به رقم کم سابقه 61 مگاپیکسل می رسد و توانایی فوکوس خودکار آن نیز بسیار بالاست.به گزارش بلاغ، به نقل از نیواطلس، دوربین جدید سونی برای فیلم برداری حرفه ای نیز قابل استفاده بوده و دارای دو مخزن قرارگیری کارت حافظه اس دی است، با دستکاری تنظیمات این دوربین دقت تصاویر آن به 240.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 مگاپیکسل افزایش می یابد.

این دوربین با نام کامل A7R IV عکس هایی را تهیه می کند که ذخیره سازی و پردازش آنها برای رایانه های عادی کار ساده ای نیست. حجم فایل خام یا RAW هر یک از عکس های گرفته شده با این دوربین به بیش از 100 مگابایت می رسد. در صورت دستکاری تنظیمات دوربین حجم عکس های گرفته شده ممکن است از 240 مگاپیکسل نیز بیشتر شود.

از جمله دیگر امکانات این دوربین می توان به سازگاری با شبکه های وای – فای، بهره مندی از پرت یو اس بی – سی، دو مخزن کارت حافظه اس دی با سرعت بالا و امکان آپلود مستقیم عکس های گرفته شده با دوربین بر روی سرویس های اف تی پی اینترنتی اشاره کرد. برای این کار نیازی به قطع کردن روند عکاسی نیست و افراد در حین عکس گرفتن می توانند فرایند آپلود را ادامه دهند.

قابلیت فوکوس خودکار این دوربین می تواند تا 74 درصد از سطح هر عکس را بپوشاند. ردگیری چشم و صورت سوژه در حین فیلم برداری هم از جمله دیگر مزایای این دوربین است، قیمت این دوربین که در آینده نزدیک به بازار می آید 4000 یورو اعلام شده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟

انرژی مورد نیاز گوشی اوپو A3 با استفاده از یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‏شود و از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی اوپو A3 که با شماره مدل PJT110 تائیدیه پلتفرم TENNA را دریافت کرده است، در ماه آینده عرضه خواهد شد؛ این محصول گواهی IP69 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است، احتمالاً گوشی یادشده از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD بهره می‌برد، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه خواهد شد.

یک ماژول دوربین عمودی روی پنل پشتی گوشی اوپو A3 واقع شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه دو مگاپیکسلی می‏‌شود؛ این گوشی با استفاده از رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ اجرا می‏‌شود و به تراشه ناشناخته ۲.۲ گیگاهرتزی مجهز شده است که با هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی اوپو A3 با استفاده از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند، ابعاد این گوشی ۸.۱ * ۷۵.۶ * ۱۶۲.۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۱ گرم است.

کد خبر 747739

دیگر خبرها

  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • بهار بارانی سودجان از لنز دوربین شهروندخبرنگار
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان
  • هوش مصنوعی دوربین‌ها را شاعر کرد!