Web Analytics Made Easy - Statcounter



خواهران منصوریان برای حضور در مسابقات جهانی ووشو در ورزشگاه تختی اصفهان خود را آماده می کنند.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...) سایر خبرهای داغانفجار خط لوله گاز در کالیفرنیای‌جنوبی با یک کشته و ۱۵ زخمیگرانی 20 دلاری نفت در صورت بسته شدن تنگه هرمز کالدرون نام رفیعی و مصلح را از فهرست پرسپولیس خارج کرد!سیدورف و کلایورت از تیم ملی کامرون اخراج شدندظریف: در نیویورک اجازه تردد در سه ساختمان را دارم حبس شدن بیش از ۴۰ نفر در زیر آوار ساختمانی در هند اولین فیلم اسکار ۲۰۲۰ مشخص شد/ ماجرای فشن دختر عرب ۳ کاندیدا از انتخابات کشتی کنار رفتند/ دبیر: جرم امیر خادم و جدیدی چه بود که نیستند؟ ظریف: بیایید از جنگ پرهیز کنیم/ بمب اتم نمی‌خواهیم پشت پرده کنسرت «خواننده اولی ها» فیلم سیاه از یک زن در پاتوق افیونیترامپ: دنبال تغییر نظام ایران نیستیمسایر خبرهای داغ

طراحی گرافیکی فقط با 20 هزار تومن

سیم کارت های رایگان رایتل/تا 3روز دیگر

افزایش فالور اینستاگرام/کمترین هزینه

با دفترچه بیمه‌‌ی خود هدیه بگیر

کسب و کاری پر سود راه اندازی کنید

بدون پیش پرداخت لوازم خانگی بخرید

بلیط لحظه آخری کیش،مشهد زیر 300 هزار تومان

درخواست وکیل ملکی با مشاوره رایگان

به استرالیا،کانادا و انگلیس مهاجرت کنید

به همین راحتی ویزای کانادا را دریافت کنید

ویژه همه زنان ( به مناسبت روز دختر )

نگران مکالماتتان در سفر حج نباشید

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت تیم ملی در ساختمان پک/ حضور ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی هلند در کنار ملی پوشان+تصاویر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در اولین روز از اردوی تیم ملی، ملی‌پوشان با نظارت امیر قلعه‌نویی به تمرین ریکاوری پرداختند.

این تمرین در مجموعه تمرینی «پک» برگزار شد و ملی‌پوشان پس از بازیهای هفته ٢١ لیگ برتر تمرین ریکاوری انجام دادند تا از فردا تمرین تاکتیکی تیم ملی پیش از دیدار برابر ترکمنستان برگزار شود.

در این تمرین《 ادگار داویدز》بازیکن سابق تیم ملی هلند و تیم‌های یوونتوس و بارسلونا با حضور در اردوی تیم ملی با امیر قلعه‌نویی، مهدی محمدنبی و بازیکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، داویدز در جمع ملی‌‌پوشان با بیان تجربیاتی از حضورش در مسابقات مهم فوتبال دنیا، کسب افتخار برای مردم کشور را مهمترین موضوع برای بازیکنان ملی عنوان کرد و خطاب به بازیکنان تیم ملی ایران گفت، بازی‌های شما را همواره دنبال می‌کنم.

او در پایان گفت: کاری کنید که نه تنها خانواده و پدر و مادر، بلکه مردم کشورتان به شما افتخار کنند.

 

سرمربی تیم ملی نیز با اشاره به سوابق داویدز در فوتبال دنیا، از بازیکنان تیم ملی خواست از امروز دوران جدیدی را برای کسب موفقیت آغاز کنند. او گفت: ما از امروز باید برای اهداف جدید کارمان را شروع کنیم. اهداف بزرگی داریم که باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

قلعه‌نویی خطاب به بازیکنان جوان دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: قدر پیراهنی که بر تن دارید بدانید. شما نماینده هشتاد میلیون نفر هستید و باید شایستگی خود را ثابت کنید و برای شاد کردن مردم تلاش کنید. شاد کردن مردم؛ یعنی رضایت خدا. بنابراین با احترام به یکدیگر و به ویژه بازیکنان با تجربه، تمام تلاش‌تان را برای موفقیت این پیراهن انجام دهید.

در پایان پیراهن تیم ملی هلند به امیر قلعه‌نویی و علیرضا جهانبخش و پیراهن تیم ملی ایران به داویدز اهدا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری حضور ادگار داویدز در تمرین تیم ملی
  • عکس| این عکس تمام زندگی الهه منصوریان است!
  • استارت تمرینات تیم ملی فوتبال در حضور داویدز
  • حضور ادگار داویدز در تمرین تیم ملی؛ از گفتگو با قلعه نویی تا هدیه گرفتن پیراهن!
  • استارت تیم ملی در ساختمان پک/ حضور ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی هلند در کنار ملی پوشان+تصاویر
  • ضرورت‌ تولید آثار فاخر در راستای ترویج سیره اهل بیت(ع)
  • (تصویر) این عکس تمام زندگی الهه منصوریان است!
  • خبرهای خوب برای استقلال در راه است
  • بازی های خانگی تراکتور تا پایان فصل رایگان شد
  • الگری: جام جهانی باشگاه‌ها نتیجه عملکرد خوب یوونتوس است؛ باید در دفاع تیمی پیشرفت کنیم