Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه مرزها آماده سرمایه گذاری است، گفت: امنیت مرزهای کشور با وجود نیروهای مسلح پایدار است.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی در آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان گلستان گفت: امروز تمام عزت، سرافرازی، شرف و زندگی ما مدیون دین اسلام و سکانداری نایب امام عصر (عج) و ادامه دهندگان راه و رسالت اولیا و انبیاء الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها به عنوان یک مجاهد واقعی، عزت و شرف را هر لحظه به ما هدیه می کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: پاسخ قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی به استکبار نشان داد که قدرت نرم بالاتر از قدرت سخت بوده و این عزت جمهوری اسلامی و تمام ایرانیان است.

وی در بخش دیگری از سخنان افزود: دوری طولانی مدت، برای مرزبانان از خانواده با توجه به شرایط خدمتی، طبیعی است اما مهم ترین خواسته مرزبانان دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

رضایی با بیان اینکه استکبار در کشورهای پیرامونی فتنه کرده و هدف آنها جمهوری اسلامی ایران و توطئه برای کشورمان است، گفت: در مرزهای ایران دغدغه امنیتی نداریم و این امنیت پایدار است،

براساس اعلام سایت پلیس ، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با بیان اینکه نقطه کوری در مرزهای جمهوری اسلامی ایران نداریم، گفت: مرزهای کشور آماده سرمایه گذاری است.

رضایی با اشاره به اهمیت مرزهای استان گلستان اظهار کرد: روابط بسیار خوبی با کشور ترکمنستان داریم و مرزهای گلستان هم دارای امنیت پایدار است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرزباني فرمانده مرزبانی ناجا ناجا پليس سردار قاسم رضایی ايران جمهوری اسلامی ایران نيروي انتظامي استان گلستان ترکمنستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا

سردار گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا با اشاره به مظلومیت شهدای مرزبانی گفت: ما قدردان ایثار و فداکاری شهداء بخصوص شهدای مظلوم مرزبانی و خانواده‌های آنان هستیم و اگر این ایثار‌ها نبود کشور و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب حفظ نمی‌شد.

وی افزود: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.

سردار گودرزی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

او ادامه داد: شهداء اسوه‌های بصیرت و ولایت‌مداری در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنیت و آرامش را بر جامعه حاکم کردند.
سید محمدمهدی نجاتی نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه ششم فروردین امسال، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور، در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • انسداد مرزها در استان خراسان رضوی
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • ارتش مایه غرور و عزت ایران اسلامی است