Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:13:41 GMT

گاز رسانی به ۳۹۷ روستای استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۰۷۷۹

گاز رسانی به ۳۹۷ روستای استان کرمانشاه

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تنها سه شهر استان کرمانشاه فاقد گاز هستند گفت : گازرسانی به سه شهر نوسود، نودشه و ریجاب در حال اجرا است و تا پایان امسال به پیشرفت فیزیکی ۸۰ تا ۹۰ درصد می‌رسد.

وی گفت : به احتمال زیاد این سه شهر باقی مانده در سال ۹۹ از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی با بیان اینکه اکنون ۱۲۶۳ روستا در استان از نعمت گاز برخوردار هستند گفت: گازرسانی به ازگله در گذشته مقرر شده بود به صورت خط انتقال انجام شود، اما اکنون منتظر دریافت مجوز برای گازرسانی به این منطقه به صورت خط تغذیه هستیم.

وی با اشاره به اینکه امسال ۳۹۷ روستا در دست گازرسانی هستند افزود: در صورت گازرسانی به ۳۹۷ روستای ذکر شده برخورداری روستا‌های استان از گاز به ۸۴ درصد می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در مجموع ۵۶۸ هزار مشترک گاز در استان وجود دارد گفت: در مناطق زلزله‌زده کنتورخوانی انجام می‌شود، اما قبض برای آن‌ها صادر نشده است .

 

 

انتهای پیام/د

گازرسانی به سه شهر فاقد گاز استان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه

ابراهیم شکیبا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال جهت کلیه کودکان زیر ۵ سال (کلیه متولدین ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ به بعد) در مناطق و کانون‌های پرخطر سطح استان کرمانشاه همزمان با سایر دانشگاه‌های مناطق غیر گرمسیری کشوردر دو نوبت اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به همجواری با دو کشور افغانستان و پاکستان که از نظر بیماری بومی فلج اطفال در مرز شرقی هستند همچنین تردد اتباع از کشورهای همسایه افغانستان و پاکستان به کشور ایران باعث شده است اجرای طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال از اهمیت ویژه ای برخوردار شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: برای حفظ این دستاورد بزرگ (ریشه کنی فلج اطفال در کشور) و به حداقل رساندن خطر ورود و چرخش ویروس پولیو عملیات سالانه ایمن سازی تکمیلی در ۲ نوبت به صورت فعال و خانه به خانه انجام می‌گردد.

به گفته وی نوبت اول طرح تکمیلی فلج اطفال از تاریخ ۲ اردیبهشت ماه لغایت ۴ اردیبهشت ماه سال جاری برای تعداد ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال در سطح استان آغاز می‌شود و مرحله دوم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: نحوه اجرای طرح در سطح استان به این صورت است که در این مناطق با خوراندن قطره خوراکی فلج اطفال به صورت خانه به خانه توسط تیم‌های عملیاتی انجام می‌شود.و اجرای آن در مناطق شهری و روستایی به صورت خانه به خانه اجرا خواهد شد.

گفتنی است در این طرح تعداد ۵۷ تیم عملیاتی ۳ نفره بهداشتی (متشکل از ناظر، واکسیناتور و راننده) به منظور حفظ دستاوردهای برنامه ریشه کنی فلج اطفال شرکت دارند و از تعداد ۱۶۹۱ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۷۳۷۲ نفر بازدید، بررسی و پیگیری کرده و اقدامات بهداشتی لازم را به عمل می‌آورند.

کد خبر 6085986

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • واکسیناسیون ۲.۵ میلیون راس دام سبک علیه بیماری آبله
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • قارچ خودرو نخورید
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه