Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات شطرنج چین برای خادم الشریعه با رتبه سیزدهمی پایان یافت.

طرفداری- استاد بین المللی شطرنج ایران در دور نهم و پایانی مسابقات آزاد چین به تساوی رسید و با کسب ۵ امتیاز از ۹ بازی با رتبه سیزدهم به کار خود در این رویداد پایان داد.

به گزارش ایسنا، سارا خادم الشریعه، شطرنج باز ایران با ریتینگ ۲۴۸۱ در دور دور نهم این مسابقات شطرنج شائوشین چین، برابر مونخزول از مغولستان با ریتینگ ۲۳۸۶ قرار گرفت و به تساوی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیش از این در دور اول و دوم به تساوی رسید و در دور سوم شکست خورده بود. خادم الشریعه در دور چهارم و پنجم به برتری رسید و در بازی ششم شکست خورد و همچنین در بازی هفتم به تساوی رضایت داد. این بانوی شطرنج باز پس از برد در بازی هشتم و تساوی در بازی آخر به کار خود در این رویداد پایان داد. خادم الشریعه در پایان این رقابت با ریتینگ ۲۴۸۱ در رده سیزدهم این رقابتها جای گرفت. با این نتیجه، خادم الشریعه با حدود ۱۲.۹ واحد کاهش ریتینگ مواجه شد و ٥ پله نزول در رنکینگ جهانی داشت.

این مسابقات در ۹ دور با حضور ۳۴ شطرنج باز انجام شد که خادم الشریعه تنها نماینده ایران در این رویداد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ امیرعلی نوروزی بازیکن خوش آتیه شطرنج قم در این مسابقات با کسب امتیاز ۴ از ۷ در رده سنی زیر ۱۲ سال عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
این نونهال قمی با وجود اینکه در رده سنی کمتر از ۱۰ سال قرار گرفته بود به دلیل امتیاز بالا، جایزه نفر اول زیر ۱۲ سال گرفت.

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری