Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@09:00:14 GMT

دستگیری سارقان موبایل راننده نماینده مجلس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۰۹۱۶

دستگیری سارقان موبایل راننده نماینده مجلس

جانشین رییس پلیس تهران بزرگ از دستگیری عاملان سرقت از راننده نماینده مجلس شورای اسلامی که منجر به تیراندازی این راننده در محدوده مرکزی تهران شده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حمید هداوند در دراین باره گفت: حدود ساعت ۲۰:۱۵ یکشنبه شب، حجت‌الاسلام احمد سالک - نماینده مردم اصفهان - برای ضبط برنامه تلویزیونی در دفتر یکی از شبکه‌های تلویزیونی حضور یافت و راننده وی نیز در خیابان دانشگاه، تقاطع خیابان لبافی‌نژاد منتظر اتمام ضبط برنامه بود تا پس از آن به همراه نماینده مردم اصفهان به دفتر کارش بازگردند که حدود ۱۵ دقیقه پس از توقف خودرو کنار خیابان یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین نزدیک این خودرو شدند و نفر ترک‌نشینبه سرقت تلفن همراه راننده اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه راننده حین حرکت به سمت سارقان، با مسلح کردن اسلحه یک تیر هوایی شلیک کرد، گفت: در نهایت حین قراردادن اسلحه داخل غلاف، با توجه به مسلح بودن اسلحه یک تیر شلیک شد و به پای راست راننده اصابت کرد که وی بر اثر این حادثه مجروح شد که بلافاصله بعد از این حادثه و با تماس شهروندان با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اورژانس، عوامل انتظامی و امدادی در صحنه حاضر شدند و راننده نیز به مراکز درمانی منتقل شد.

هداوند با بیان اینکه پس از این حادثه تیم‌هایی از کارآگاهان پلیس پایتخت به بررسی موضوع پرداخته و برای دستگیری سارقان گوشی قاپ وارد عمل شدند، گفت: در بررسی‌های انجام شده این دو سارق گوشی قاپ شناسایی شده و لحظاتی قبل در یک عملیات ضربتی از سوی کارآگاهان دستگیر شدند.

به گفته جانشین رییس پلیس پایتخت دو متهم در تحقیقات انجام شده بخ جرم خود اعتراف کرده و گفتند که گوشی مسروقه را به یک مالخر اموال مسروقه فروخته اند که دستگیری این مالخر نیز در دستورکار است.

وی اضافه کرد: برای متهمان پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نماینده مجلس موبایل سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام شهروندان مبنی بر سرقت ۲ میلیارد ریالی وسایل منزل ماموران تجسس کلانتری ۱۴ رحمت با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قانونی هر ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی وسایل مسروقه از قبیل دوربین‌های مدار بسته و برخی وسایل سرقتی دیگر کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند