Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، دانش‌آموزان استان یزد موفق به کسب ۷ رتبه کشوری در رشته‌های پژوهشی مسابقات قرآن، عترت و نماز که در زنجان برگزار شد، در بخش پسران شدند.

دانش‌آموزان محمد مهدی‌نژاد در رشته احکام و سیدمحمدحسین مرتضوی‌نژاد در رشته انشای نماز حائز رتبه دوم و محمدحسین سنجری‌پور در رشته صحیفه سجادیه،علی دهقان در رشته نهج‌البلاغه، میثاق شکاری در رشته انشای نماز موفق به کسب رتبه چهارم و محمدحامد ارثی در رشته تفسیر قرآن کریم و سیدمحسن میرجلیلی در رشته احکام حایز رتبه پنجم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین 6 نفر از فرهنگیان استان در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، شرکت و در رشته‌های قرائت و حفظ قرآن کریم، نهج البلاغه و روش تدریس احکام به رقابت پرداختند.

در پایان این دوره از مسابقات زهرا دهقانی‌زاده بغدادآبادی در رشته حفظ كل قرآن کریم مقام سوم كشور و سمانه حسن‌آبادی در رشته روش تدريس احكام رتبه چهارم كشور را كسب کردند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد مسابقات قرآن دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، احسان عابدی در گفتگو با خبر ۲۰ شبکه‌ی یزد با اشاره به پیشتازی یزدی‌ها در طرح ۴ هزار نفری حافظ قرآن کریم گفت: از تعداد کسانی که ثبت نام کرده اند، تاکنون ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در موسسات قرآنی، حفظ کلام نورانی وحی را آغاز کرده اند.

وی افزود: این طرح بصورت مردمی و با مشارکت دولت انجام می‌شود و مجری آن اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: برای شرکت در این طرح، افرادی که علاقه‌مند به کسب عنوان پر برکت حافظ کل قرآن کریم هستند می‌توانند در سامانه ثبت نام به آدرس https://hefz.telavat.ir/Guest نسبت به ثبت نام اقدام و مشخصات خود را برای یکی از موسسات نزدیک به محل سکونت خود ثبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • لشکر تک نفره اسماعیل‌نژاد و یک درخشش دیگر
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است