Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم‌مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: مصرف‌کننده نهایی به‌جای تولیدکننده باید مالیات بر ارزش‌افزوده پرداخت کند و این مشکل تولیدکنندگان باید هر چه سریع‌تر حل شود. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آرمان خالقی امروز در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی استان قم برگزار شد به شرایط تحمیل‌شده از سوی دشمنان اشاره کرد  و اظهار داشت: جنگ تحمیلی امروز جنگ اقتصادی بوده و تولیدکنندگان داخلی در خط مقدم این جنگ در حال مبارزه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیروزی در جنگ اقتصادی را نیازمند استراتژی‌ ویژه‌ای دانست و افزود: تولیدکنندگان به‌عنوان سربازان خط مقدم نیازمند پشتیبانی مدیران بوده و باید در روند فعالیت‌های تولیدی جامعه مدیران در جهت کم کردن دغدغه‌های تولیدکنندگان گام بردارند.

تسریع در ایجاد دادسراهای مالیاتی در تهران و استان‌هاارسال لایحه پیشنهادی اخذ مالیات از فعالیت‌های اختلال زا به هیات دولترئیسی: اقدامات انجام شده در ایجاد نظام هوشمند و عادلانه مالیاتی کافی نیست

قائم‌مقام دبیر‌کل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با گلایه از سیستم اداری حاکم بر کشور تصریح کرد: امروز برای سرعت بخشیدن به فعالیت تولیدکنندگان نیازمند بازنگری در سیستم اداری کشور بوده و باید مراجعه‌کننده به سیستم اداری در کمترین زمان به هدف خود دست یابد.

وی با هشدار به مدیران از تصمیم‌گیری‌های ناگهانی و بدون آینده‌نگری خاطرنشان کرد: باید بپذیریم در حوزه اقتصادی به جایگاهی که درشان ایران باشد هنوز دست پیدا نکرده‌ایم و این عدم موفقیت به عدم مطالبه گری قانونی از مدیران و افراد ذی‌نفع نیز برمی‌گردد.

خالقی مشکلات بخش تولید را موردبررسی قرارداد و گفت: عدم چابک سازی دولت، پررنگ نبودن نقش نظارتی مجلس و عدم حل مشکل مالیات بر ارزش‌افزوده بر بخش تولید مسائلی است که باید به آن پرداخته و هر چه سریع‌تر مشکلات را رفع کنیم.

وی با تأکید بر اخذ مالیات بر ارزش‌افزوده از مصرف‌کننده نهایی نه تولیدکننده ادامه داد: تولیدکنندگان بزرگ باید نقش حمایتی خود را از تولیدکنندگان کوچک‌تر ایفا کرده تا  در کنار حمایت مردم از تولید داخلی  به توانمندی که موردنظر کشور و مردم است، دست پیدا کنیم.

قائم‌مقام  دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در پایان با یادآوری نقش قوه قضاییه در اعتمادسازی در حوزه اقتصاد تأکید کرد: قوه قضاییه با تسریع در تشکیل داده‌گاه‌های ویژه اقتصادی می‌تواند گام مؤثری در رونق اقتصادی کشور بردارد.

انتهای پیام/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش‌افزوده کالا‌های اساسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • (ویدئو) موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش‌افزوده کالا‌های اساسی
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی هشدار داد
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • چالش تعطیلی پنجشنبه‌ها به زنجان رسید!
  • ارزش آفرینی رویکرد مهم در مشتری محوری بانک صنعت و معدن
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه برآوردی مالیات بر ارزش افزوده
  • لزوم شفافیت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی