Web Analytics Made Easy - Statcounter

دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارائی، برای شرکت در اجلاس وزرای اوفید (صندوق اوپک برای توسعه بین المللی) عازم وین شد.

به گزارش ایسنا،کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین، اعلام کرد: وزیر امور اقتصادی و دارائی در این سفر با مدیرکل سازمان توسعه بین المللی ملل متحد (یونیدو) و رییس کل بانک مرکزی اطریش نیز دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به توضیح است وزیر اقتصاد کشورمان، ریاست این دور از اجلاس اوفید را نیز برعهده خواهد داشت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزیر اقتصاد وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای امور خارجه ترکیه و مصر

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه با سامی شکری همتای مصری اش روز شنبه در استانبول دیدار کرد.
وزرای خارجه دو کشور پس از دیدار در پشت در‌های بسته، مقابل دوربین خبرنگاران در باره اوضاع منطقه‌ای اظهار نظر کردند.
هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه با اشاره به اهمیت همکاری دو کشور در مسائل منطقه‌ای گفت: این همکاری هم برای دو ملت و هم برای منطقه بسیار مفید است.
فیدان افزود: در این دیدار درباره لزوم آتش بس فوری در غزه، ارسال بدون وقفه و محدود کمک‌های بشردوستانه به غزه و اهمیت دیپلماسی در تشکیل دولت مستقل فلسطین رایزنی و توافق کردیم.
فیدان در اشاره به تنش مابین ایران و اسرائیل گفت: همانگونه که قبلا هشدار داده ایم، مسئله فلسطین در بطن تمام درگیری‌ها و بی ثباتی‌های منطقه‌ای و حتی جهانی نهفته است و هر اقدام تنش افزای دیگر دامنه جنگ را در منطقه و جهان توسعه خواهد داد، از تمام طرف‌های این مسئله می‌خواهیم از هر گونه اقدامی که منجر به توسعه درگیری‌ها شود اجتناب کنند.
وزیر خارجه ترکیه تآکید کرد: چنانچه بحران غزه حل نشود، بحران‌های دیگر بطور فزاینده‌ای ادامه خواهد یافت.
سامی شکری وزیر خارجه مصر نیز از این دیدار بعنوان گام سازنده‌ای برای تقویت روابط دو کشور یاد کرد و با اشاره به لزوم آتش بس فوری در غزه گفت: از ابتدای حملات اسرائیل به غزه و به رغم مانع تراشی‌های اسرائیل، مصر برای رساندن کمک‌های انساندوستانه به غزه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و از این پس نیز با توجه به وظیفه انسانی که داریم برای آتش بس درغزه و رساندن کمک‌های بشر دوستانه به تلاش و همکاری با ارگان‌های بین المللی از جمله سازمان ملل ادامه می‌دهیم.
وی با ابراز نگرانی از تنش رو به افزایش مابین ایران و اسرائیل و تآثیر آن بر ثبات منطقه‌ای و دریای سرخ، با بیان اینکه احتمال گسترش درگیری‌ها وجود دارد، ضمن دعوت از تمام طرف‌ها به اجتناب از اقدامات تنش افزا گفت: برای آنکه مردم منطقه بیش از این درگیر عواقب سنگین تنش‌های موجود نشوند، تمام کشور‌های منطقه باید با تمکین به قطعنامه‌های سازمان ملل در مسیر حقوق بین الملل گام بردارند.

دیگر خبرها

  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران برگزار می شود
  • برگزاری «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه
  • «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه برگزار می‌شود
  • نخستین رویداد بین‌المللی همتایابی دراقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • سند نقشه راه کشاورزی در استان همدان برای نخستین بار در کشور تدوین شد
  • ایران میزبان وزرای اقتصادی قاره آفریقا می‌شود
  • ایران میزبان وزرای اقتصادی قاره آفریقا خواهد شد
  • دیدار وزرای امور خارجه ترکیه و مصر
  • چرا تغییر خاندوزی نمی‌تواند گره‌ای از مشکلات اقتصاد ایران را باز کند؟