Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@06:59:09 GMT

دستگیری سارق موتور سیکلت در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۱۲۰۶

دستگیری سارق موتور سیکلت در گلستان

خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق و اعتراف وی به ۲۰ فقره سرقت موتور سیکلت در شهرستان "مینودشت" خبر داد. تاریخ انتشار: 16:34 - 26 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۰۸۴

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ "مسعود فروزان" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت در مینودشت و با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از یک سری اقدامات تخصصی و بررسی‌های میدانی، سرانجام موفق شدند، سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی موفقیت آمیز وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشته و به ۲۰ فقره سرقت موتور سیکلت در شهرستان مینودشت اقرار کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سارق سرقت دزد پلیس میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی اعلام وقوع سرقت کابل برق فشار قوی در ۲ منطقه این شهرستان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ به محل‌های اعلامی اعزام شدند.

به گفته او ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی هویت یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به کشف مقادیری کابل برق سرقتی و قیچی سیم‌بُر از مخفیگاه متهم، تصریح کرد: سارق دستگیر شده ضمن اعتراف به بزه ارتکابی، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.  

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود | دستگیری هنگام دور دور کردن با پسر غریبه