Web Analytics Made Easy - Statcounter

هتل هاندا اکسل در توکیو به مناسبت پانزدهمین سال تاسیس خود، به ساکنان یکی از سوئیت‌های خود امکان داده تا از امکانات یک شبیه ساز پرواز استفاده کرده و خود را در کابین خلبان حس کنند، این اتاق ویژه که به عنوان کابین برتر نام گذاری شده، از یک ماه دیگر برای ذخیره کردن در دسترس است و در آن یک شبیه ساز پرواز هواپیما‌های بوئینگ ۷۳۷- ۸۰۰ نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این هتل به طور کلی حال و هوایی شبیه به هواپیما دارد و سوئیت ویژه آن به مهمانان امکان می‌دهد تا خود یک برنامه پروازی را طراحی کرده و خودشان را در حین حضور در اتاق در اوج آسمان‌ها ببینند. استفاده از شبیه ساز این اتاق بدون نظارت ممکن نیست، ولی آن‌ها شانس هدایت یک هواپیمای تجاری را بر مبنای دستورات یک خلبان سابق یا یک تعلیم دهنده حرفه‌ای پیدا می‌کنند.

هر پرواز شبیه سازی شده در این اتاق حدود ۹۰ دقیقه به طول می‌انجامد و از حرکت از ترمینال فرودگاه هاندا آغاز شده و شامل تمامی مراحل از پرواز هواپیما تا فرود آمدن آن بر روی زمین است. هزینه نصب این شبیه ساز در اتاق هتل مذکور بالغ بر ۹۲ هزار دلار بوده است.

هزینه اقامت در اتاق یادشده هر شب برابر با ۲۳۴ دلار است و برای استفاده از شبیه ساز یادشده باید ۲۷۷ دلار اضافی پرداخت شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علم و فناوری هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجرمان حمله تروریستی مسکو تا ابد در جایی شبیه به «تابوت» حبس می‌مانند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از تاس، آلکسی ملنیکوف، دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه می‌گوید که مجازاتی بسیار سخت در انتظار عاملان حمله تروریستی به سالن کنسرت «کورکوس» در حومه مسکو خواهد بود.

سرویس نظارت مالی فدرال روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد این کشور چهار شهروند تاجیک را که هفته گذشته به سالن کنسرت کروکوس در نزدیکی مسکو حمله کردند، به فهرست تروریست‌ها و افراط گرایان اضافه کرده است.

بنا به اعلام سرویس نظارت مالی فدرال روسیه، اسامی دلردجون میرزوایف، شمس‌الدین فریدنی، سیداکرمی رچابالیزدا و محمدسبیر فیضوف به فهرست افراط گرایان روسیه اضافه شد.

به‌دنبال این بیانیه، ملنیکوف تاکید کرد: روزهای خوبی در انتظار عاملان این حمله تروریستی نخواهد بود. آنها تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به «تابوت» (سلولی با ابعاد ۴*۶ مترمربع) محبوس خواهند شد.

وی اضافه کرد: آنها تنها قادرند در حالت خمیده و دست به پشت حرکت کنند. اجازه تماس نخواهند داشت و احتمالاً دیگر هرگز فرزندان‌شان را نخواهند دید. حبس ابد وحشت‌آور است و دیده‌ام کسانی را که به حبس ابد محکوم هستند و اکثرشان برای یک مرگ سریع، التماس می‌کنند.

وزارت شرایط اضطراری روسیه امروز اعلام کرد که تا به روز پنجشنبه این حمله تروریستی دست کم ۱۴۳ کشته برجا گذاشته است.

سرویس امنیت فدرال روسیه ۱۱ نفر را به ظن مشارکت در این حمله تروریستی بازداشت کرده است. این مرگبارترین حمله تروریستی است که از اوایل دهه ۲۰۰۰ تاکنون در روسیه رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رییسی رکورددار؛ پرواز دلار در یک دوره تا به اینجا را ببینید | نمودار
  • ۲ شخصیتی که حتی مرگشان شبیه هم بود!
  • مجرمان حمله تروریستی مسکو تا ابد در جایی شبیه به «تابوت» حبس می‌مانند
  • ظرفیت صادرات ایران به روسیه ۲۰ برابر الان
  • رییسی رکورد پرواز دلار را به نام خود زد + عکس
  • سرگردانی مسافران آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • مأموریت جدید یاسین از زبان وزیر دفاع/ این جت چه ویژگی هایی دارد؟
  • مصرف ۶۰۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال گذشته
  • کشوری که از ویرانه اقتصادی به قطب نساجی جهان تبدیل شد
  • تفاوت همدلی با همدردی چیست؟