Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال هنوز با محرومیتی از سوی فیفا روبه‌رو نشده است.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، با وجود منتشر شدن خبر محرومیت استقلال از دو پنجره نقل و انتقالات به دلیل عدم پرداخت به موقع پول پروپیچ بازیکن کروات و پیشین استقلال، هنوز از سوی فیفا نامه محرومیت به باشگاه و فدراسیون فوتبال ارسال نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه باشگاه استقلال نیز این موضوع را رد کرده و مسئولان این باشگاه اعتقاد دارند که هیچ خطری متوجه باشگاه استقلال نیست.

مدیران استقلال می‌گویند کارهای مربوط به پرداخت پول پروپیچ انجام شده و فیفا تا ۴۸ ساعت دیگر یعنی روز جمعه تاییدیه این موضوع را به فدراسیون و باشگاه اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پروپیچ پروپئیچ استقلال تیم فوتبال استقلال محرومیت استقلال پنجره نقل و انتقالاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال

فدراسیون فوتبال از محل درآمدهای خود نزد فیفا، ۲۰۰ هزار یورو به استقلال پرداخته است.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال ۲۰۰ هزار یورو به باشگاه استقلال کمک مالی کرده که حالا جزئیات این موضوع مشخص شده است.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال در اختیار خبرنگاران قرار گرفته است، فدراسیون فوتبال معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری خود نزد فیفا، به حساب باشگاه سانتاکلارا پرتغال پرداخت کرده تا به این ترتیب بخشی از بدهی باشگاه استقلال به این باشگاه پرتغالی تسویه شود. در قبال این کار، باشگاه استقلال هم با ارسال نامه‌ای به AFC، از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته که معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری این باشگاه نزد AFC، به حساب فدراسیون فوتبال منتقل شود.

باشگاه استقلال معادل ۳۰۰ هزار یورو هم از فیفا بابت حضور بازیکنانش در جام‌جهانی طلبکار است و می‌خواهد با احتساب این پول و پرداختی ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال، بدهی خود به باشگاه سانتاکلارای پرتغال را بابت انتقال محمد محبی پرداخت کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • کلوزآپ: عملکرد تیم ملی آینده در فیفا دی مارچ
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • کارهای فرهنگی منحصر به چند منطقه شهر نباشد
  • واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال