Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز با همراهی مهندس احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و دکتر سعید آزادیان دستیار ویژه رئیس دانشگاه به استان زنجان سفر کرد.

افتتاح مرکز تحقیقات متالوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان نخستین برنامه دکتر طهرانچی در سفر به این استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پس از افتتاح مرکز تحقیقات متالوژی که نخستین مرکز تخصصی سرب و روی کشور است، از دستگاه پراش پرتوی X، دستگاه های کوانتومتر، کدورت سنج (اندازه گیری میزان کدورت آب)، سختی سنج و میکرو سختی سنج، تعیین اندازه ذرات پودر توسط لیزر، پتانسیواستات، تجهیزات متالوگرافی، پی سنجی جذب اتمی، کوره های عملیات حرارتی، کوره ذوب القایی تحت خلاء (VIM) با همراهی دکتر فریدون احمدی نماینده مردم زنجان و دکتر سید مرتضی خاتمی نماینده مردم ماهنشان و ایجرود، دکتر علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان و جمعی از معاونان و مدیران واحد زنجان بازدید کرد.

مرکز تحقیقات متالوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان نخستین و پیشرفته ترین مرکز تخصصی سرب و روی کشور است که می تواند نیازهای صنایع و معادن استان و کشور را برطرف کند.

دکتر طهرانچی در ادامه برنامه های خود مجتمع فرهنگی ورزشی (شماره 2) دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان را افتتاح و از بخش های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

وی با تأکید بر توجه به ورزش بانوان پیشنهاد داد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان به عنوان میزبان یکی از لیگ های ورزشی بانوان این دانشگاه با هماهنگی شورای عالی ورزش انتخاب شود.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد زرند درصدد ایجاد فضای فرهنگی در جوار مرقد شهداست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم آغاز عملیات احداث بنای یادمان مقبره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با حضور مسئولان شهرستان زرند و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند در محل سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد‌.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند در این مراسم ضمن تبریک دستاورد عظیم و بی‌مانند نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمینه پوشالی رژیم خبیث و کودک‌کُش صهیونیستی در عملیات افتخارآمیز و تلافی‌جویانه وعده صادق گفت: بزرگداشت نام و یاد شهدا و توجه به مقبره آنها که به گفته امام خمینی(ره) همین تربت پاک شهیدان است که تا قيامت مزار عاشقان، عارفان، دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود، از مهم‌ترین نوع فعالیت‌های فرهنگی برای نشر آرمان‌ها و ارزش‌های مدنظر شهداست.

سمنبر میرزائی متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با ساخت بنای باشکوه و زیبا درصدد ایجاد فضای فرهنگی مناسب در جوار قبور مطهر شهدا به‌عنوان پایگاه معنوی و فرهنگی و ارزشی برای عموم شهروندان و اهتمام ویژه به گسترش فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت با محور شهداست و باید باور کنیم که به شهدا و نورانیت، معنویت، برکت و دعای آنها نیاز داریم؛ نه اینکه شهدا که واصلان بالله هستند به ما نياز داشته باشند‌.

حجت‌الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه زرند هم بر ضرورت تسریع در ایجاد بنای یادمان شهدا برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی شهرستان زرند در محیط دانشگاه و جوار شهدا تأکید کرد.

سیدرضا حسینی‌نژاد فرماندار زرند هم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و تأکید بر سرعت‌‌بخشی به احداث بنای یادمان شهدای گمنام دانشگاه از مردم و مدیران خواست تا در این امر خیر و ارزشمند مشارکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد زرند درصدد ایجاد فضای فرهنگی در جوار مرقد شهداست
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • امیدآفرینی در درآمد غیرشهریه‌ای با محصولات نوآورانه و فناورانه
  • امیدآفرینی در درآمدزایی غیرشهریه‌ای با استفاده از محصولات نوآورانه و فناورانه