Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان، علی اعتصام‌پور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سال گذشته ۶۶ میلیون و ۵۰ هزار و ۸۵۸ نفر به مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان مراجعه کرده‌اند که این آمار نسبت به آمار مدت مشابه سال ۹۶ بیش از چهار درصد افزایش یافته است.

وی افزود: تعداد تخت فعال مراکز درمانی استان اصفهان تحت پوشش تأمین اجتماعی را ۹ هزار و ۳۳۰ تخت است و اصفهان پس از تهران بیشترین تخت بیمارستانی کشور را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان تاکید کرد: استان اصفهان پس از تهران و خوزستان بیشترین بیماران سرپایی را داشته است و تعداد بیماران بستری شده در مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان اصفهان ۹۷۷ هزار و ۹۴۱ بیمار بوده است.

وی تاکید کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ حدود ۴.۴ درصد افزایش داشته است.

اعتصام‌پور با بیان اینکه تعداد کل اعمال جراحی در مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت دهم درصد کاهش داشته است، ابراز داشت: هزینه‌های درمان در استان اصفهان در سال ۹۲ حدود ۲۵۰ میلیارد تومان بود.

وی اضافه کرد: این هزینه‌ها در سال ۹۶ با افزایش چشمگیر به یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان با بیان اینکه بدهی مراکز طرف قرارداد بیمه تأمین اجتماعی در مجموع ۶۱۹ میلیارد تومان تا پایان فروردین امسال بوده است، افزود: از این میزان ۲۷۴ میلیارد تومان بدهی به مراکز دانشگاهی و ۳۴۵ میلیارد تومان به مراکز غیر دانشگاهی است که در مجموع در سال جاری ۴۸۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز دانشگاهی و غیر دانشگاهی پرداخت شده است.

توسعه تجهیزات بیمارستان‌های تحت پوشش تأمین اجتماعی در اصفهان

وی به توسعه تجهیزات بیمارستان‌های تحت پوشش تأمین اجتماعی در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: از بین ۱۴۱ مرکز درمانی دارای دستگاه سی تی اسکن، بیمارستان شریعتی با ۱۹ هزار و ۲۱۹ مراجعه بیشترین بار مراجعه را به خود اختصاص داده است.

اعتصام پور با بیان اینکه  بیمارستان غرضی نیز در این زمینه در جایگاه چهارم قرار دارد، گفت: همچنین از بین ۱۶ مرکز درمانی دارای دستگاه ام آر آی، بیمارستان شریعتی با ۲۰ هزار و ۱۲۱ مراجعه بیشترین بار مراجعه را به خود اختصاص داده است.

راه اندازی میز خدمت

وی با بیان اینکه نوبت دهی تلفنی و اینترنتی را برای مراجعان به مراکز درمانی راه اندازی کرده‌ایم، ابراز داشت: همچنین به منظور ارائه خدمت بهتر به بازنشستگان و مراجعه کنندگان بالای ۶۵ سال میز خدمت را راه‌اندازی و در همان روز مراجعه به آنها نوبت داده می‌شود.

بکارگیری پزشکان متخصص و فوق تخصص در مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی

اعتصام‌پور با اشاره به بکارگیری پزشکان متخصص و فوق تخصص در مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی اظهار داشت: تفاهم نامه تأسیس بیمارستان دوم تأمین اجتماعی در دوره قبلی مدیریت تأمین اجتماعی منعقد شده است و از مدیریت فعلی نیز درخواست داریم این موضوع را پیگیری کند.

وی با تاکید بر اینکه زمین این بیمارستان با نام نوربخش (مدیرعامل مرحوم بیمارستان) در قالب تهاتر از سوی شهرداری تأمین شده است، گفت:  اولویت تأمین اجتماعی پرداخت بدهی‌ها است و پس از بهبود شرایط با تعامل با شهرداری نسبت به کلنگ‌زنی این بیمارستان اقدام خواهیم کرد.

استفاده از فناوری‌های نوین در دستور کار تأمین اجتماعی اصفهان قرار دارد

در ادامه این نشست مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه استفاده از فناوری‌های نوین در دستور کار تأمین اجتماعی اصفهان قرار دارد، اظهار داشت: در سال گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار سفر درون شهری اصفهان با ارسال الکترونیکی اسناد توسط این سازمان کاهش یافت.

محمد گورابی تاکید کرد: به زودی صدور دفترچه و تمدید دفترچه بیمه هم استانی‌های عزیز نیز به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ۶۶ درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی در استان اصفهان هستند، اظهار داشت: ۳۴۰ هزار نفر از مستمری بگیران کشور در استان اصفهان زندگی می‌کنند.

۲۵ هزار نفر در استان اصفهان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان با بین اینکه ۲۵ هزار نفر در استان اصفهان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند، ابراز داشت: این سازمان بدهی خود به همه نهادهای غیر دولتی به شکل تهاتری پرداخت کرده است.

وی تاکید کرد:  بودجه روزانه تأمین اجتماعی استان اصفهان ۲۰ میلیارد تومان است و این در شرایطی است که هزینه روزانه این سازمان ۲۶ میلیارد تومان است.

طلب یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی تامین اجتماعی اصفهان از از کارفرمایان

گورابی  با بیان اینکه تأمین اجتماعی از کارفرمایان استان اصفهان یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مطالبه دارد، ابراز داشت: از این مقدار ۳۰۰ میلیارد تومان آن شامل جریمه است و بر این اساس برای پرداخت آن بسته‌های تشویقی در نظر گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: در راستای تسهیل پرداخت دیگر مطالبات خود نیز روش‌هایی مانند تقسیط بدهی و بسته حمایت از تولید را مقرر کردیم که در این بسته پرداخت بیمه بیکاری نیز وجود دارد.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اصفهان بیمارستان تامین اجتماعی درمان مراکز درمانی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسوی: هزینه های بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی باید قبل از عید پرداخت شود

سید نظام الدین موسوی عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اسناد درمانی بیمه تکمیلی بیش از ۴۳۵ هزار بازنشسته تامین اجتماعی رسیدگی اما پرداخت نشده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید نظام الدین موسوی عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اسناد درمانی بیمه تکمیلی بیش از 435 هزار بازنشسته تامین اجتماعی رسیدگی اما پرداخت نشده است این در حالی است که  سازمان تامین اجتماعی حق بیمه تکمیلی مربوط به بهمن و اسفندماه را از حقوق بازنشستگان کسر کرده است .
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: بازنشستگان با توجه به وضعیت جسمانی و ابتلا به بیماری های مختلف  نیازمند برخورداری از خدمات درمانی با کیفیت هستند که خوشبختانه در حال حاضر بیش از 4میلیون و 200هزار بازنشسته تحت پوشش  بیمه تکمیلی درمان هستند.
موسوی تاکید کرد: با توجه به اینکه خیلی بازنشستگان  در مراکز درمانی و بیمارستانها بخشی از هزینه ها را از جیب پرداخت می کنند لازم است تا خسارتهای درمانی این قشر در کوتاه‌ترین زمان پرداخت شود .
عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: بسیاری از بازنشستگان مشکلات مالی  و معیشتی  دارند و اگر هزینه های بیمه تکمیلی را زودتر پرداخت  کنند شاید گوشه ای از  گرفتاری های آنها برطرف شود .
وی اظهار داشت: باید از مسولان سازمان تامین اجتماعی سوال کرد که  چرا در پرداخت  خسارتهای درمان  بازنشستگان که عمدتا از قشر ضعیف و زحمتکش هستند تعلل  می کنند ؟ در حالی که  هر ماه پول کسورات بیمه از حقوق بازنشستگان کسر می شود.
موسوی افزود: انتظار می‌رود قبل از پایان سال مسئولان  سازمان تامین اجتماعی هر چه سریعتر نسبت به پرداخت این هزینه ها  اقدام نمایند تا رضایت مندی این عزیزان تامین شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی اردبیل
  • خدمات رسانی مراکز درمانی شبانه روزی تامین اجتماعی خوزستان در نوروز
  • آماده‌باش نوروزی سازمان تامین اجتماعی اردبیل در مراکز درمانی
  • اجرای طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان
  • نوبت‌های کاری مراکز درمانی و بیمارستان‌های خراسان شمالی در نوروز
  • طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان اجرا می‌‎شود
  • نوبت های کاری مراکز درمانی و بیمارستان های خراسان شمالی در نوروز
  • نحوه فعالیت مراکز درمانی تامین‌اجتماعی در تعطیلات نوروزی
  • آمادگی مراکز درمانی تامین اجتماعی کرمانشاه در ایام تعطیلات نوروز
  • موسوی: هزینه های بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی باید قبل از عید پرداخت شود