Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی حسینی نژاد روز چهارشنبه در نشست استاندار کرمان با اعضای شورای اسلامی شهر انار افزود: از سال ۹۳ تا اکنون ۸۰ نیروی این سازمان بازنشسته شدند و دولت اجازه جذب نیروی جدید را نداده است.

وی اظهار داشت: برای انتقال نیرو به تمام دستگاه های اجرایی فراخوان داده شده تا یک فرد واجد شرایط اهل انار برای اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان انتخاب شود و تا رفع این مشکل، مسائل صنعت و معدن و تجارت انار از طریق رفسنجان پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: ۲۸۰ معدن شن و ماسه در استان کرمان وجود دارد و اختیار تصمیم گیری برای معادن شن و ماسه شهرستان ها به فرمانداران واگذار شده است.

وی ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان آمادگی کمک برای توسعه معادن ماسه بادی و شن و ماسه توسط شهرداری انار را دارد.

محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان نیز در این نشست گفت: فضای سبز برای اجرای طرح گردشگری در اختیار شهرداری انار قرار می گیرد

فرماندار انار نیز در این نشست با بیان اینکه اعتبارات خرید ماشین آلات مناسب آتش نشانی با وجود پیگیری ها تامین نشده است گفت: اعتبار خرید این ماشین آلات از محل اعتبارات مدیریت بحران استان کرمان پرداخت شود.

علی زهرودی افزود: آتش نشانی انار علاوه بر فضای شهری، محور ارتباطی مهریز - انار را نیز پوشش می دهد.

۷۴۲۰/‏۳۰۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی که همت به پشتوانه اراده به ثمر می‌نشیند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ آقای کمری که برای مدتی به تهران مهاجرت کرده بود؛ به زادگاهش بازگشته و با سرمایه گذاری شخصی، اکنون مدیریت طرح کشت و صنعت گاومولان روستای آب انار را بر عهده دارد.
او ۹۰ هکتار زمین کشاورزی دیمی را به آبی تبدیل کرده و این روز‌ها مشغول برداشت حاصل دسترنج خود در مزرعه کلزا است.
مدیر طرح کشت و صنعت گاومولان ۳۴ هکتار از زمین‌هایی را که آبی کرده است به کشت کلزا اختصاص داده و بر این باور است که زمین‌های کشاورزی آب انار برای کشت کلزا مناسب هستند تا جایی که هر یک هکتار، ۴ تن کلزا به اومی دهد؛ یعنی دو برابر و بیشتر از کشت گندم.
به گفته محمد بیگی، مدیر جهاد کشاورزی بخش کلات مورموری زمین‌های کلات از نظر حاصلخیزی، مناسب کشت دانه روغنی کلزا هستند؛ به گونه‌ای که در سال زراعی ۴۰۲ -۴۰۳ بیش از ۲۸۰ هکتار دانه روغنی کلزا کشت شده است و پیش بینی می‌شود که محصولی به میزان ۴۰۰ تن و به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال از آن‌ها برداشت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • وقتی که همت به پشتوانه اراده به ثمر می‌نشیند
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان
  • مسائل معادن شن و ماسه دوکوهک فارس بررسی می‌شوند