Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@02:23:19 GMT

اختصاص 10 درصد اعتبار در حمایت از معلولین کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۱۶۰۷

اختصاص 10 درصد اعتبار در حمایت از معلولین کشور

وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: 3 هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در سیل مازندران دچار آسیب شدند و 2 هزار و ۵۰۰ واحد نیز کاملا تخریب شد.
وی افزود: خوشبختانه در جریان سیل به 24 استان هیچ یک از مراکز شبانه روزی بهزیستی آسیب ندیدند.
رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه بهزیستی در موضوع حوادث طبیعی اذعان کرد: برای به حداقل رساندن مشکلات درخواست بیمه حوادث طبیعی برای منازل مددجویان به وزارتخانه ارسال کردیم که برای تخصیص اعتبار به سازمان برنامه و بودجه ارجاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سامانه خسارت برای بررسی دقیق آمار خسارات وارده در نخستین روزهای وقوع سیل راه‌اندازی شد و استان مازندران در آماردهی میزان خسارت و در بازسازی جزو استان‌های پیشتاز بودند.
واحد‌های آسیب‌دیده سیل مازندران شهریورماه تحویل داده می‌شود

قبادی دانا با اشاره به پرداخت وام بلاعوض 10 میلیون تومانی به آسیب‌دیدگان سیل، بیان کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای با بسیج سازندگی و بنیاد مسکن واحد‌های آسیب‌دیده تا پایان شهریور آماده اسکان خواهند بود.
وی با تقدیر از مسئولان بهزیستی مازندران، افزود: بهزیستی با تحویل مسکن در نود روز رکورد سرعت عمل را به نام خود ثبت کرد.
رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به تصویب طرح حمایت از معلولین را در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: بیش از ۱۲ میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار درخواست کردیم که 11 میلیارد تومان که 10 درصد پیس بینی ما بود اختصاص یافت.
قبادی با اشاره به افتتاح نخستین واحد مسکونی مددجوی سیلزده در سیمرغ، گفت: این واحد ۷۰ متر زیربنا دارد و از سوی بنیاد مسکن و بهزیستی کشور ساخته شد.
وی ادامه داد: برای این بنا ۴۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره، ۱۵ میلیون تومان بلاعوض و همچنین ۲۰ میلیون تومان کمک بهزیستی کشور هزینه شده است.
قبادی اظهار کرد: تمام تجهیزات این خانه از سوی بهزیستی از نو خریداری شد که به گفته مسئولان بهزیستی مازندران تاکنون ۳۷ میلیون تومان برای خرید لوازم برقی، موکت، فرش، وسایل آشپزخانه و دیگر امکانات زندگی هزینه شده است.
لازم به ذکر است: نخستین واحد مسکونی سیل‌زدگان با حضور وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور و مسئولان مازندران عصر دیروز25 تیرماه در روستای «رکن‌کلا» شهرستان سیمرغ افتتاح شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور سیلزده مسکن افتتاح سیمرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری جهل ساله درمان شده. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: این جلسه در وزارت اقتصاد برگزار می‌شود و این نشان می‌دهد قرار است اتفاق نیکی در اقتصاد بیفتد. در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادانه تاکید کرد: با AFC چک کردم و اسناد مربوط به واگذاری دو باشگاه را ارسال کردم و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

کد خبر 6087430 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • حال ناخوش معلولان کردستانی و پیشنهاد تکراری آقای مدیر!