Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:38:23 GMT

منصوریان-رحمتی؛ تنها اتفاق حاشیه ای فولادشهر (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۱۶۱۸

ملاقات علیرضا منصوریان با مهدی رحمتی تنها اتفاق حاشیه بازی دوستانه روز گذشته پدیده برابر ذوب آهن بود.

به گزارش ورزش سه، این مسابقه بین دو تیم خوب فوتبال ایران در شرایطی برگزار شد که منصوریان سرمربی ذوب آهن با وجود رفتن به سمت نیمکت پدیده و دست دادن با تک تک بازیکنان این تیم با مهدی رحمتی روبرو شد.


رحمتی که از ابتدای مسابقه با داود فنایی و دیگر دروازه بان مشغول گرم کردن بود بعد از تعیین زمین بازی به سمت دروازه شمالی رفت و نیمه اول را از آنجا در فاصله ای نزدیک تر به منصوریان از دروازه تیمش محافظت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رحمتی که با پیراهن سفید درون دروازه پدیده ایستاده بود در طول بازی بارها و بارها با فریاد بلند مدافعان تیمش را هدایت کرد در آن سمت اما منصوریان به سبک خود و با جوش شدید در کنار زمین تیمش را به برتری و حمله هدایت می کرد. سبک کاری منصوریان کاملا متفاوت با یحیی گل محمدی بود، مربی که در تمام طول 90 دقیقه با دستی زیر چانه بازی تیمش را زیر نظر داشت.

 

ذوبی ها که در این بازی میزبان بودند به نظر در طول بازی بیشتر از پدیده بازی را تحت کنترل داشتند اما پدیده هم تیمی نبود که به این سادگی تسلیم بشود. البته دو تیم در شرایط بدنسازی بودند و برگزاری بازی با طراوت از آنها بعید بود هرچند ممکن است در بازی برگشت این اتفاق رخ بدهد.

 

جالب این که دو تیم به خاطر به خاطر رفت و آمدها بین مربی ها و بازیکنان شناخت خوبی از رقیب شان داشتند، در پدیده یحیی گل محمدی کاملا از شرایط ورزشگاه فولادشهر آگاه بود و در ذوب آهن هم بازیکنانی مثل محمد نژاد مهدی و یوسف بهزادی دو بازیکن نیمکت نشین این تیم بودند که سابقه حضور در مشهد را دارند.

 

نکته جالب حضور 3 بازیکن آفریقایی روی نیمکت دو تیم است، یک بازیکن تستی در پدیده که 5 دقیقه بازی کرد و یک مدافع و یک مهاجم نیجریه ای که تنها یکی از آنها برای غقد قرارداد مورد تایید قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

 

علیرضا منصوریان (سرمربی) سید مهدی رحمتی پدیده شهر خودرو ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا منصوریان سرمربی سید مهدی رحمتی پدیده شهر خودرو ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اتفاق نادر؛ سرخیو بوسکتس برای تیمش گل می‌زند! + عکس

بوسکتس برای اینتر میامی موفق به گلزنی شد

طرفداری | بامداد امروز و در دیداری از هفته دهم رقابت‌های MLS فصل ۲۰۲۴، اینتر میامی در خانه و با نتیجه ۱-۳، نشویل را شکست داد و به صدر جدول کنفرانس شرق بازگشت.

گل دوم اینتر میامی در این مسابقه را سرخیو بوسکتس در دقیقه ۳۹ به ثمر رساند. روی ارسال لیونل مسی از نقطه کرنر، هافبک اسپانیایی موفق شد با ضربه سر، اولین گل خود برای اینتر میامی را به ثمر برساند. بوسکتس که در پست هافبک تدافعی بازی می‌کند، در طول دوران حرفه‌ای خود تنها 21 گل به ثمر رسانده‌است (۱۸ گل برای بارسلونا، ۱ گل برای اینتر میامی، دو گل برای تیم ملی اسپانیا).

خوشحالی بوسکتس از گلزنی برای اینتر میامی بوسکتس در آغوش لیونل مسی گل سرخیو بوسکتس به نشویل  

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • گلزن ملوان در بازی بزرگ: همان همیشگی!
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • یک اتفاق نادر؛ سرخیو بوسکتس برای تیمش گل می‌زند! + عکس
  • خبر خوب برای پرسپولیسی ها درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • زمان بازگشت بیرانوند به میادین مشخص شد
  • خبر مهم برای پرسپولیس و اوسمار از بیرانوند
  • بیرانوند به بازی حساس پرسپولیس می رسد
  • معرفی داور دیدار سپاهان و ملوان
  • سیدحسین آماده جنگ دستکش طلایی در تبریز!