Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد ظریف، ظهر امروز به وقت نیویورک(چهارشنبه شب به وقت تهران) در نشست سالانه مقامات عالی‌رتبه " شورای اقتصادی – اجتماعی" ملل متحد سخنرانی می‌کند.

به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه در نشست فوق که از روز گذشته آغاز شده و تا روز پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت به تشریح دیدگاه‌های کشورمان در ارتباط با موضوع توسعه پایدار و اقدامات ایران در این زمینه و همچنین تاثیر جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران در ارتباط با پیشبرد این موضوع در کشور خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه کشورمان روز شنبه تهران را به مقصد نیویورک جهت شرکت در این نشست ترک کرد.

او در جریان سفر خود به نیویورک تاکنون با برخی رسانه‌های خبری تاثیرگذار جهان از جمله برنامه "هارد تاک "شبکه جهانی بی بی سی و همچنین شبکه خبری ان بی سی آمریکا مصاحبه کرده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ظریف وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک‌های نماینده مالت و رئیس شورای امنیت از سخنان نماینده فلسطین درباره رنج‌های غزه + فیلم

مطابق تصاویر منتشر شده، نماینده مالت و رئیس شورای امنیت هنگام سخنرانی نماینده فلسطین درباره رنج‌ها و سربلندی غزه اشک ریختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نماینده مالت و رئیس شورای امنیت هنگام سخنرانی نماینده فلسطین درباره رنج‌ها و سربلندی غزه اشک ریختند.

کد خبر 746636

دیگر خبرها

  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /۴ روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست
  • بورل: شورای اروپا درباره تشدید تحریم‌ ایران‌ رایزنی می‌کند
  • اشک‌های نماینده مالت و رئیس شورای امنیت از سخنان نماینده فلسطین درباره رنج‌های غزه + فیلم
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات
  • پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی