Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده با بیان اینکه بایستی حداکثر تلاش برای جلب اعتماد و نظر مردم صورت گیرد تا مراجعه شهروندان به این مرکز حداکثری باشد، گفت: کارشناسان مرکز وکلا باید از نظر اخلاق‌گرایی سرآمد باشند. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌‌جهرمی رئیس مرکز وکلا ، کارشناسان و مشاوران خانواده در نشست با وکلا و کارشناسان این مرکز در کرمان، تأکید کرد: با توجه به نسبت وکلا و کارشناسان این مرکز با قوه‌قضائیه و همچنین انتظارات مردم از سیستم قضایی، بایستی حداکثر تلاش برای جلب اعتماد و نظر مردم صورت گیرد تا مراجعه شهروندان به این مرکز حداکثری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: وکلا و کارشناسان مرکز باید از منظر مردمی بودن، اخلاق‌گرایی و سلامت کاری سرآمد باشند.

لزوم "افزایش تعداد وکلا" متناسب با پرونده‌های قضاییبهادری‌جهرمی: انرژی‌مان را صرف نزاع در خانواده وکلا نمی‌کنیم/حق‌الوکاله مورد توافق طرفین ایرادی نداردمرکز وکلای قوه قضائیه امسال آزمون وکالت برگزار می‌کند

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده گفت: اگر عملکرد، قابل قبول باشد و مردم نسبت به انجام کارشان، اطمینان خاطر داشته باشند، آمار مراجعه به وکیل بیش از آمار فعلی خواهد بود‌.

بهادری‌جهرمی، بر همکاری و تعامل بیشتر وکلا و کارشناسان مرکز با مسئولان برای احقاق حقوق مردم تأکید کرد و گفت: ارتباط مطلوب در حال حاضر وجود ندارد و این ارتباطِ بیشتر می‌تواند باعث افزایش توان این مرکز در دستیابی به اهدافش باشد.

همچنین در این دیدار نمایندگان وکلا و کارشناسان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و بهادری نیز به سؤالات آنها پاسخ داد.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کانون وکلا قوه قضائیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کانون وکلا قوه قضائیه کانون وکلا قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی محدود برخی منازل در بندرعباس

حبیب بهادری فرماندار شهرستان بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به حجم بالای بارش‌ها در استان، گفت: ضرورت دارد مردم نسبت به هشدارهای هواشناسی حساس بوده و به تذکرات توجه کافی داشته باشند.

وی افزود: حجم بالای بارندگی در بالادست بندرعباس موجب شده است که آبگرفتگی‌هایی در برخی مناطق به وقوع بپیوندد.

فرماندار بندرعباس عنوان‌کرد: شمال و شرق شهر بندرعباس بیشترین تأثیر را از بارندگی‌ها داشته است.

بهادری خاطرنشان‌کرد: ایجاد خاکریز توسط مردم در روستای چهچکور موجب شده است نقطه‌ای دچار تجمع آب‌های سطحی شده و با عبور از خاکریز وارد خانه‌های مردم شود.

وی با بیان اینکه آبگرفتگی‌ها در تعداد محدود از منازل بوده است، گفت: رسیدگی به منازل دچار آبگرفتگی در حال انجام است و نیروهای امدادی و خدمات‌رسان به منطقه اعزام شده‌اند.

بهادری تصریح‌کرد: در شهر بندرعباس نیز در محلات کوی نواب و سنگ‌کن به صورت محدود شاهد آبگرفتکی‌هایی بوده‌ایم.

کد خبر 6081482

دیگر خبرها

  • فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد 
  • بهادری جهرمی: رشد و زایش خانواده ربوکاپ آزاد را در هجدهمین دوره شاهد هستیم
  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • آبگرفتگی محدود برخی منازل در بندرعباس
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو
  • بهادری جهرمی: نظارت‌ مرثر بر بازار نیازمند تمرکز نظارت است
  • گلایه بهادری‌جهرمی از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • بهادری جهرمی: مالیات بر ارزش افزوده به یک درصد کاهش یافت
  • واکاوی تقابل علم و اخلاق علمی