Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@03:21:29 GMT

طرح«تابستانه کتاب۹۸» اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۱۷۶۰

طرح«تابستانه کتاب۹۸» اجرا می شود

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، طرح «تابستانه کتاب۹۸» با شعار «کتاب، همنشین دلنشین» به مدت ۸روز در شهر تهران اجرا می شود.

تاکنون ثبت نام ۶۵۳ کتابفروشی از ۳۱ استان کشور در این طرح تائید شده است که از این تعداد ۴۹۷کتابفروشی از مراکز استان‌ها و ۱۵۶ کتابفروشی در شهرستان‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح «تابستانه کتاب۹۸» در شهر تهران از ۲۷ تیرماه آغاز می‌شود و تا سوم مرداد ماه ادامه خواهد داشت. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح، کتاب‌های تالیفی را با یارانه ۲۵ درصد و کتاب‌های ترجمه را با یارانه ۱۵ درصد خریداری کنند.

لازم به ذکر است که این طرح در استان ها از روز گذشته(۲۵تیرماه) در سراسر کشور آغاز شده است و تا سوم مردادماه ادامه خواهد داشت.

اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح «تابستانه کتاب ۹۸» به تفکیک هر استان بر روی سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده است. در این طرح، سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۱۲۰ هزار تومان است و خریداران کتاب می‌توانند در چند نوبت و از چند کتابفروشی، کتاب‌های مورد نیاز خود تهیه کنند.

156 / 156 خانه کتاب طرح کتاب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: خانه کتاب طرح کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟

طبق مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی روزهای تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شد و ساعت کاری هفتگی از ۴۴ به ۴۰ ساعت در هفته کاهش یافت. گفتنی است تعطیلی پنجشنبه‌ها نسبت به تعطیلی شنبه‌ها که در اغلب کشورهای جهان تعطیل است، ممکن است زیان اقتصادی به همراه داشته باشد.

دانلود صوت خبر تعطیلی پنجشنبه‌ها

کد خبر 745417

دیگر خبرها

  • پنج طرح مصوب دور اول سفر رییس‌جمهور در میامی اجرا شد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • فرزند زمانه خود باش
  • نیما در کتابفروشی‌های پاکستان
  • اجرا طرح‌های راهداری بوشهر با یک‌هزار میلیارد تومان
  • احداث بیش از ۲۲ هزار مسکن ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد
  • اجرای طرح هر مدرسه یک نهالستان
  • طرح ملی «ناظران افتخاری» در قم اجرا می‌شود
  • طرح‌های هنری اجرا شده با موضوع وعده صادق + فیلم
  • اجرای ارکستر ملی سمفونی در قلعۀ فلک‌الافلاک خرم‌آباد