Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، داود محمدی در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن که در سالن اجتماعات سازمان صمت قزوین با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، بیان کرد: حوزه صنعت از حوزه های مهم است و سازوکارهایی برای حمایت از تولید درنظرداریم که اجرای آنها می توان بخشی از مشکلات را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بانک تسهیلات مختلفی را به خود اختصاص می دهد و باید دید که چرا 40 درصد سهم وام به صنایع تعلق نمی گیرد و بخش قابل توجهی از سهم به خدمات اختصاص داده می شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معدن نقش اثرگذاری را در اشتغال دارد درحالی که به این موضوع در سطح کشور و استان توجهی نشده است.

محمدی تعامل و همکاری بین دستگاه های استان قزوین را مناسب و مطلوب خواند و اضافه کرد: جایی که تسهیلات گره گشا است باید به آن توجه و در پرداخت آن تسریع بخشید.

وی اضافه کرد: از مجموع 17 هزار میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب، سهم استان قزوین شامل هزار و 100 میلیارد تومان بوده و تعهد استان ایجاد 20 هزار شغل بود که فقط 5 هزار شغل ایجاد شده است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید از فرصت شکوفایی ظرفیت های دیگر استفاده کرد و افزایش ضریب بازدهی و کاهش قیمت تمام شده باید جزو دغدغه های ما باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم غلامی عصر امروز در اولین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان، افزود: تحقق شعار سال مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و اجرای سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری نیازمند عزم جدی مسئولان و برنامه ریزی کارشناسی شده است.

وی افزود: ریاست محترم جمهور آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی در دولت سیزدهم جهت تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" بر سه اصل تسریع و تسهیل در صدور پروانه اشتغال و تکریم متقاضیان تاکید کرده است.

غلامی ادامه داد: در سال گذشته تعداد ۱۹۴۲ نفر تعهد اشتغال داشتیم که از این تعداد ۲۳۷۹ نفر اشتغال در سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی ثبت شده است که رتبه سوم استان را کسب کردیم.

وی تصریح کرد: تعهد اشتغال در سال جدید ۱۵۹۹ نفر برای این شهرستان پیش بینی شده است که ۹ درصد اشتغال کشور است.

غلامی گفت: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در جهت جذب تسهیلات تکلیفی و اشتغال آفرینی تلاش مضاعف داشته باشند.

کد خبر 6087070

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک