Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@22:59:50 GMT

رسمی؛ آقای گل بالاخره توسط قلعه‌نویی شکار شد!

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۱۸۲۳

رسمی؛ آقای گل بالاخره توسط قلعه‌نویی شکار شد!

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، کی‌روش استنلی، مهاجم تیم سپاهان توانست در فصل گذشته، عنوان آقای گلی لیگ برتر را از آن خود کند.

پس از این اتفاق و با توجه به پایان قرارداد ستاره برزیلی با طلایی‌پوشان، خبرهای زیادی دربارۀ علاقۀ چند باشگاه پرطرفدار  ایران به جذب این بازیکن در رسانه‌ها منتشر شد. حتی در روزهای اخیر، شنیده شد تراکتور با این بازیکن به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در نهایت باشگاه سپاهان موفق شد مهاجم فصل گذشتۀ خود را مجاب به ماندن کند. در نهایت استنلی قرارداد خود را برای مدت دو سال دیگر با زردپوشان اصفهان تمدید کرد تا در فصل آینده هم شاگرد قلعه‌نویی بماند.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کی روش استنلی تراکتورسازی سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های مایلی‌کهن پس از دادگاه شکایت قلعه‌نویی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دی‌ماه سال گذشته بود که شکایت امیر قلعه‌نویی از محمد مایلی‌کهن به اتهام نشر اکاذیب رد شد. اما این پایان کار نبود و دیروز (دوشنبه) دادگاه تجدید نظر این پرونده برگزار شد. محمد مایلی‌کهن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این جلسه دادگاه اظهار کرد: شکایتی از من شده بود که به دادگاه رفتم و پاسخ‌های لازم را ارایه دادم.

او گفت: من در طول برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا یک کلمه حرف نزدم که تیم ملی را تضعیف کنم. تیم‌ملی برای من هم هست، حالا مربی آن هر فردی که می‌خواهد باشد. من کشورم را دوست دارم. طبیعی است که بعد از هر بازی باید درباره نقاط ضعف و قوت تیم صحبت و اظهارنظر کرد.

مایلی‌کهن افزود: من وظیفه خود می‌دانم که راجع به تیم‌ملی صحبت کنم، مشکلی ندارد و نخواهد داشت. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران مسابقات بود انتقادی نکردم، بارها گفتم تیم‌ملی برای من یا هر شخص دیگری نیست، متعلق به ماست.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: من موضوعاتی را در دادگاه برای اولین بار عنوان کرده بودم و تبرئه شدم. در دادگاه تجدیدنظر دوباره همان موضع قبلی‌ام اصرار کردم و چیزی را تکذیب نکردم.

سرمربی پیشین تیم‌ملی اظهار کرد: دادگاه هر رایی که بدهد باید به آن احترام گذاشت. من تیم‌ ملی کشورم را دوست دارم و هیچ وقت به دنبال تضعیف آن نبودم. حال مربی آن هر کسی که می‌خواهد باشد. داخلی یا خارجی برای من فرقی نمی‌کند. به دنبال موفقیت تیم ملی کشورم هستم، زیرا می‌دانم با وجود همه مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، پیروزی تیم ملی سبب شادی مردم می‌شود.

مایلی‌کهن ادامه داد: من چرا باید این شادی را از مردم کشورم دریغ کنم. واقعا کسی که بیش از ۵۰ سال در عرصه‌های مختلف فوتبال کشور بوده، تحصیلات در زمینه ورزش دارد و در کلاس‌های متعدد مربیگری شرکت کرده، نباید اظهارنظر کند؟ البته در این زمینه از کسی هراس ندارم، حال می‌خواهد کسی از این اظهارنظر خوشش بیاد و یا نیاد، به من ارتباطی ندارد.

او تاکید کرد: شک نکنید هدف من حمایت از تیم ملی است، به ویژه در زمانی که تیم در کوران مسابقات است. حال بعد از مسابقات هم نباید حرف زد پس چه زمانی باید راجع به تیم ملی صحبت کرد؟ شاید ما به جای کارشناس، باید کار ناشناس باشیم.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال درباره اتهام نشر اکاذیب که امیر قلعه‌نویی به او زده است، گفت: من نمی‌خواهم اسم ببرم ولی چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟ این‌ها زمانی که من سرمربی تیم‌ملی بودم، با سنگ زدند سر من را شکاندند. چه اهانت‌هایی به زن و بچه من نکردند. هر کاری که خواستند انجام دادند. حالا من گفتم گروهبان قندلی، به تریج قبای آقایان برخورده است. اگر حرفی زده باشم، کتمان نمی‌کنم.

مایلی‌کهن در پایان بیان کرد: هر رایی که صادر شود با جان و دل می‌پذیریم و بارها ثابت کرده‌ام، به قانون احترام می‌گذارم و همه چیز را به خدا می‌سپارم. برای هر کسی فیلم بازی کنم، برای خدا نمی‌توانم فیلم بازی کنم.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895963

دیگر خبرها

  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی
  • صحبت‌های مایلی‌کهن پس از دادگاه شکایت قلعه‌نویی
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم