Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@10:19:19 GMT

۱۴ تن عسل تقلبی در سرعین یافت شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۱۸۲۹

۱۴ تن عسل تقلبی در سرعین یافت شد

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان "سرعین" از کشف ۱۴ تن عسل تقلبی خبر داد. تاریخ انتشار: 17:25 - 26 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۱۸۲

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ "طهمورث امیدی" اظهار داشت: در پی کسب خبر مردمی مبنی بر تولید و فروش عسل تقلبی در باغ ویلای در شهرستان "سرعین"، ماموران با هماهنگی قضائی به همراه کارشناس شبکه بهداشت و درمان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان سرعین افزود: ماموران در بازرسی از محل ۸۵۶ حلبی ۱۷ کیلویی جمعا به وزن ۱۴ تن عسل که بر اساس نظر کارشناس شبکه بهداشت و درمان تقلبی بودنش تائید شد، کشف کردند.

سرهنگ امیدی، تصریح کرد: محل تولید عسل تقلبی پلمب و یک نفر در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عسل تقلبی قاچاق سرعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گلپایگان گفت کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در ۲ ماهه گذشته بیش از ۴۳۳۴ مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی و بهداشتی شهرستان گلپایگان بازرسی کردند که از این تعداد بیش از ۱۸ واحد صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی و ۳ مرکز عرضه موارد غذایی هم مهر و موم شده است.
علی اصغر صبوحی افزود: شهروندان در صورت مشاهده مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیر بهداشتی در مراکز توزیع و عرضه مواد غذایی تخلفات را با شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • بی تحرکی، سلامت نوجوانان تیران را تهدید می‌کند
  • زنگ سلامت همزمان با سراسر کشور در شهرستان مُهر نواخته شد
  • لزوم تقویت امکانات درمانی تیران برای رفع نیاز مردم و مسافران
  • نشست برنامه‌های هفته سلامت تویسرکان
  • اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی کبودراهنگ