Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@04:54:56 GMT

بخش تولید نیازمند ثبات قوانین است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۱۸۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سیده حمیده زرآبادی در آئین بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سال اجتماعات سازمان صمت استان قزوین بیان کرد: مشکلات مختلفی در حوزه صنعت وجود دارد که زنجیره تولید یکی از این مشکلات است.

وی گفت: همچنین مشکلاتی در بخش اجرا نیز وجود دارد که نیازمند همت همگانی برای آن رفع آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: استعلام از دستگاه‌ها و مالیات‌ها در چرخه تولید موثر است و زمانی که برای تولید باید مصرف شود در بروکراسی اداری تلف می‌شود و یکی از وظایف وزارت صمت هماهنگی بین دستگاه ها است.

زرآبادی ادامه داد: تقریبا گرفتن مجوز شامل 200 روز بوده که غیر قابل قبول است در حالی که در برخی کشورها در 24 ساعت تا دو روز است.

وی مطرح کرد: با وجود مشکلات در استان، با حضور ریاست صمت و اتاق بازرگانی سیاست گذاری هایی برای حل مشکلات انجام شده است و امروز باید به شرکت های دانش بنیان توجه شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در شهرک‌های صنعتی استان هم عملکرد خوبی انجام شده اما باید توجه به شرکت های دانش بنیان افزایش یابد.

زرآبادی خاظرنشان کرد: باید دغدغه تولید کننده را رفع کنیم و ما نمی توانیم به صورت راهکارهای مقطعی مشکل صنعتگران را حل کنیم و نیازمند ریل گذاری و ثبات قوانین هستیم و اگر حمایت ها اصلاح شود، تولید کننده و صنعتگر فقط دغدغه تولید را داشته باشند و در این زمان نتیجه می گیریم که ما وظیفه خود را انجام دادیم و در کنار تولیدکنندگان قرار گرفتیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری

بهنام خسروی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیشترین مشکلات طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.

وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسوولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.

بیشتر بخوانید

رفع موانع تولید ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری

خسروی تصریح کرد: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.

وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • شهر پره سر نیازمند تخصیص زمین برای تولید کود آلی از زباله‌ی تر است
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • معاون قوه قضاییه : با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و هستیم
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است