Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@05:26:25 GMT

یورو به پایین‌ترین نرخ از اول امسال رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۱۸۹۶

یورو به پایین‌ترین نرخ از اول امسال رسید

ساعت 24-یورو امروز- چهارشنبه- به دنبال پیش‌بینی‌ها نسبت به تسهیل سیاست پولی و افزایش سرمایه‌گذاری‌ها با دلار به پایین‌ترین سطح ممکن از آغاز سال جاری میلادی رسید.

ارزش یورو امروز- چهارشنبه- تحت تاثیر پیش‌بینی‌ها نسبت به تسهیل سیاست پولی و تمایل بیشتر سرمایه‌گذاران به دلار کاهش یافت.

تحلیلگران بهبود این ارز اروپائی را در کوتاه مدت پیش از نشست بانک مرکزی اروپا طی هفته آینده بعید می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که احتمال می‌رود سیاست گذاران طرح‌های جدیدی را در ارتباط با جهش نقدی جدید ارائه دهند.

یورو به دنبال نگرانی‌ها از خروج بدون توافق بریتانیا از اتحادیه اروپا و افزایش دلار با کاهش به پایین‌ترین سطح ممکن در ۲۷ ماه گذشته به یک دلار و ۲۳ سنت رسید. ارز بریتانیا نیز به پایین‌ترین سطح خود در ۶ ماه گذشته به ۹۰.۵۱ پنس رسید.

دلار روز گذشته پس از بیانیه‌هایی درباره خرده‌فروشی‌های آمریکا از سطح پیش‌بینی‌ها در ماه ژوئن فراتر رفت که این امر خود موجب حذف پیش بینی‌ها نسبت به کاهش احتمالی نرخ بهره به میزان ۵۰ واحد در بازبینی‌های سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا شد.

شاخص دلار پیش از این به بالاترین سطح خود طی یک هفته معادل ۹۷.۴۴ نقطه رسید اما این شاخص کمی کاهش یافت و در جدیدترین معاملات روی نقطه ۹۷.۳۷ ثابت شد.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر ریز شدن ۳۷۵ بند سنگی ملاتی و خاکی در نیکشهر

به گزارش جام جم آنلاین،رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیکشهر گفت: در پی بارش‌های اخیر در این شهرستان و ثبت بیش از ۱۱۰ میلی‌متر بارندگی در ایستگاه‌های باران سنجی ،۳۷۵ بند سنگی ملاتی و خاکی سریز شد و میزان ۱۸ میلیون مترمکعب آب در پشت بند‌ها ذخیره و استحصال شده است.

جعفر ملکزهی افزود: آبگیری این طرح ها ضمن جلوگیری از فرسایش خاک، کنترل رسوب و کاهش خسارت سیلاب تاسیسات شهری و روستایی و زیر بنایی منجر به تغذیه سفره‌های زیرزمینی و منابع آبی چشمه‌ها و قنوات در پایین دست روستا‌ها خواهد شد.

وی افزود: بارندگی‌ها و جمع شدن آب در پشت سازه‌های آبخیزداری اثرات قابل توجهی در کاهش اثرات خشکسالی و تامین بخشی از آب آشامیدنی در روستا‌های پایین دست دارد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیکشهر گفت: آبگیری این سازه‌ ها نقش زیادی در توسعه کشاورزی و جلوگیری از سیبلاب در این منطقه را دارد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت دلار ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریزش بیشتر قیمت دلار در راه است؟
  • قیمت دلار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله
  • قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
  • قیمت دلار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ذخیره ۱۸ میلیون مترمکعب آب در پشت سازه‌های آبخیزداری نیکشهر
  • ذخیر ۱۸ میلیون مترمکعب آب در پشت سازه‌های آبخیزداری نیکشهر
  • سر ریز شدن ۳۷۵ بند سنگی ملاتی و خاکی در نیکشهر
  • آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند ۸۰میلیون یورو سرمایه‌گذاری کردند