Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@07:50:14 GMT

فیلم کوتاه تنبیه از کردستان به اسپانیا رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۱۹۴۰

فیلم کوتاه تنبیه از کردستان به اسپانیا رسید

فیلم کوتاه "تنبیه" به کارگردانی جلال ویسی و تهیه کنندگی مشترک حوزه هنری استان کردستان و دفتر انجمن سینمای جوانان سنندج به بخش رقابتی جشنواره بین المللی فیلم "FICIe"  آلمان راه یافت.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، فیلم تنبیه اثر کارگردان جوان سنندجی جلال ویسی به بخش پایانی و رقابتی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه ficie  که در شهر الچه استان آلیکانته اسپانیا برگزار می‌شود، راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم 11 دقیقه‌ای بدون دیالوگ با بازیگری" مهران مُکاری " فیلمی ضد جنگ بوده و استفاده نادرست از قدرت را به عنوان زمینه‌ای برای از بین بردن آرمان های انسانی به تصویر درآورده است.

در این فیلم که طراحی و ایده آن را خود کارگردان برعهده داشته است، سیروان کریمی نویسنده فیلمنامه، مهدی کرمی به عنوان تصویر بردار، ارسطو مفاخری به عنوان صدابردار و سوران فهیم به عنوان تدوین و صدا گذاری ایفای نقش کرده‌اند.

این جشنواره از 19 تا 26 جولای (28 تیر تا 4 مرداد) در الچه اسپانیا برگزار می‌شود.

جلال ویسی متولد 1364 سنندج است که تاکنون چهار فیلم کوتاه را تولید و کارگردانی کرده و تاکنون جوایز بسیاری را از جشنواره‌های داخلی و خارجی کسب کرده که از جمله آن کسب جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره بین المللی فیلم سینما حقیقت، جایزه بهترین فیلم از جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، جایزه دوم حقوق بشر از جشنواره بین المللی جشنواره فیلم بغداد، جایزه بهترین فیلم جشنواره بین المللی فیلم آفریقای جنوبی، جایزه بهترین فیلم از جشنواره بین المللی شاپرکهای شهر، استانبول تهران، جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم لاو هولیر، جایزه بهترین فیلم از جشنواره بهمن تهران، جایزه ویژه هیات داوران جشنواره فیلم اصفهان، جایزه بهترین تحقیق و فیلمنامه از جشنواره ژیار بانه، جایزه دوم بخش نوعی نگاه از جشنواره موج بندر عباس و جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره تیاب چابهار بوده است.



انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آلمان اسپانیا جشنواره بین المللی جشنواره بین المللی فیلم استانبول قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود

صاحبعلی اصغری امروز در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون گفت: جشنواره بین المللی کوچ عشایر می‌تواند نقطه عطفی در ثبت و ضبط آداب و رسوم و فرهنگ عشایر کشور باشد ضمن اینکه این فرصتی است تا مردم در یک مکان جمع شده از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی لذت ببرند.

فرماندار بیله‌سوار مغان افزود: پارسال نخستین جشنواره‌ بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون با حضور دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی اکو و سفیرانی از کشورهای مختلف جهان برگزار و استقبال بی‌نظیری از آن شد و امسال نیز تصمیم بر این است این جشنواره پررنگ‌تر و پررونق‌تر برگزار شود.

به گفته او، امسال میهمانانی از بیش از ۱۰ استان کشور در بخش عشایری دعوت شده‌اند و میهمانانی از خارج از کشور نیز در این جشنواره حضور خواهند داشت.

اصغری برپایی غرفه‌هایی برای عرضه صنایع دستی و نمایش فرهنگ و آداب و رسوم و معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری استان‌های مختلف کشور ، برگزاری مسابقات ورزش‌های بومی و محلی ، معرفی بهترین محصولات لبنی ، بهترین شتر دوکوهانه ، برنامه پخت انواع آش‌های محلی ، شوی اسب ، موسیقی محلی ، انتخاب قوچ برتر مغانه ، آلاچیق محلی و لباس سنتی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این جشنواره ذکر کرد.

فرماندار بیله سوار مغان گفت: تمهیدات لازم ترافیکی و امنیتی و تعیین محل استقرار میهمانان انجام شده و تلاش می‌شود این جشنواره به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین