Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- 14 طرح خدماتی ، عمرانی و آموزشی برای مددجویان بهزیستی در شهرستان خاش به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا، رییس اداره بهزیستی شهرستان خاش گفت : سازمان بهزیستی این طرح‌ها را با مشارکت سپاه پاسداران و خیران استان و با هزینه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح کرده است.
تمندانی افزود : این طرح‌ها شامل 4 واحد مسکونی برای خانواده‌هایی که 2 معلول دارند ، مرکز حرفه‌آموزی ذهنی برای دختران بالای پانزده سال، مرکز ترک اعتیاد نوبهار و 8طرح اشتغالزایی برای مددجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز همچنین کلنگ ساخت 25 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی خاش با مشارکت سازمان بهزیستی ، سپاه پاسداران و بنیاد مسکن به زمین زده شد.
برای هر واحد 40میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و قرار است این واحدها در مدت دو ماه به مددجویان تحویل داده شوند.
سرهنگ شهرکی جانشین فرمانده سپاه خاش هم گفت: سپاه پاسداران در کنار دولت و خیران به فکر رفع محرومیت ها بوده و همچنین در حوزه های اشتغال زایی، ساخت مسکن محرومان و تجهیز و نوسازی مدارس، پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و غیره مشارکت دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افتتاح خدماتی عمرانی خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در شامگاه سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در مراسم افطاری ناویان ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه در ساحل خلیج فارس شرکت کرد.

بنابر روایت فارس، سردار تنگسیری با اشاره به بزرگداشت و تکریم سالروز میلاد سراسر نور حضرت امام حسن مجتبی(ع) سربازان را فرزندان معنوی خود خواند و گفت: من تک تک شما فرزندان را مثل فرزندان خود دوست می دارم و به همه شما افتخار می کنم.

وی افزود: شما سربازان عزیز قدر خودتان را بدانید چون آینده سازان دوران طلایی ایران اسلامی هستید و چشم و امید همه آزادمردان عالم به اراده راسخ و عملکرد صحیح شما دوخته شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در ادامه خطاب به سربازان این نیرو تأکید کرد: وظایف بسیار خطیر و سنگینی بر عهده شماست، باید با بصیرت، آگاهی، دانش و توکل بر خداوند متعال مسیر زندگی شخصی و وظیفه انقلابی خود را در گام دوم انقلاب به شایستگی تعیین و مستحکم ادامه دهید.

سردار تنگسیری با تکریم از سربازان متأهل تصریح کرد: همه سربازان متأهل در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پادگان های نزدیک محل سکونت و استقرار خانواده هایشان خدمت می کنند.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889150

دیگر خبرها

  • چرا عیدی مددجویان بهزیستی و ‌‌کمیته امداد واریز نشده است؟
  • عیدی ۷۰۰ هزار تومانی مددجویان بهزیستی واریز نشد؟
  • این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس
  • اهدای ۱۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در شهرستان خواف
  • اجرای ۹۸طرح عمرانی و خدماتی در سلماس
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • اجرای ۹۸طرح عمرانی و خدماتی در سلماس 
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزوهای مددجویان