Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- واگذاری اراضی مرحله چهار طرح توسعه شهرک صنعتی کاسپین به مساحت 35 هکتار با حضور معاون وزیر صمت آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری آریا, خانپور, مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در مراسم آغاز طرح توسعه شهرک صنعتی کاسپین گفت : هم اکنون 22 قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در این مرحله منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صالحی نیا ,معاون وزیر صمت از شرکت رایکاآلتون تولید کننده انواع تسمه خودرو هم بازدید کرد.
این شرکت با سرمایه گذاری بالغ بر 300 میلیارد ریال توانسته برای 60 نفر اشتغالزایی کند.
رونمایی از طرح توسعه نمایشگاه دائمی دستاوردهای واحدهای صنایع کوچک شهرک ها و نواحی صنعتی استان و بازدید از یک واحد تولیدی از دیگر برنامه های معاون وزیر صمت در قزوین بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واگذاری اراضی شهرک کاسپین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به راه‌اندازی قرارگاه پدافند شیمیایی استان کرمان در جهت رصد پایش صنایع پرخطر و مواد شیمیایی موجود در استان، طی مکاتبه با سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، رصد و پالایش صنایع استان کرمان که در فرآیند انبارش، تولید، حمل و نقل و توزیع از مواد شیمایی خطرناک استفاده می‌کنند، آغاز شد.

در اولین قدم از چرخه مصونیت شیمیایی و بر اساس لیست دریافتی خود اظهاری از سوی سازمان‌های متولی، بازدید از تولیدی چسب خوش چسب و واحد صنعتی رنگ‌سازی بینالود واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهر کرمان انجام شد.

طبق این طرح قرار است با حضور نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان طی مدت دو ماه از تمام واحدهای صنعتی پر خطر استان بازدید و اطلاعات مورد نیاز جمع‌آوری شود.

کد خبر 6086699

دیگر خبرها

  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند